Economist Trezorerie - Perioada determinata 2 ani

Angajator: Penny Market
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem mândri de echipa noastră și de povestea Penny Market în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm Penny Market: Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tău.

    Echipa ta - Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.
    Penny Market reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Penny Market Romania înseamnă:
    - 256 de magazine de tip discount
    - 3 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda)
    - Peste 4.800 de angajați


    Pasiunea ta - Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților Penny Market în România au început în anul 2005.
    De atunci, lanțul de magazine Penny Market a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră. În prezent compania numără peste 4.500 de angajați în trei centre logistice și în 250 de magazine.
    Ce spun colegii noștri despre Penny Market?
    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
    „Am intrat în echipa Penny Market acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    Magazinul tău - În cei 13 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
    Încă din prima zi de muncă, angajații Penny Market intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.  
    Suntem unul dintre cele mai active lanțuri de magazine din România, cu un plan ambițios de expansiune și o prezență constantă în viețile clienților din 158 de orașe din țară.
    În plus, începând cu anul 2017, Penny Market este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.

    Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro - "Politica de confidentialitate".

    Cerinte

    · Absolvent al unei facultăți cu profil economic;

    · Cunoașterea limbii engleze: mediu/avansat;

    · Cunoștințe avansate de MS Office ( Excel, Word); SAP constituie un avantaj;

    · Experienta profesionala de minimum 2 ani (Experienta intr-un post similar constituie un avantaj);

    · Persoana organizata, atenta la detalii, dornica sa-si dezvolte cariera in domeniul financiar;

    · Abilități de organizare, comunicare si planificare;

    · Capacitate ridicata de analiza si sinteza;

    · Spirit de echipa.

    Responsabilitati

    · Verifica si intocmeste necesarul de lichiditati pentru activitatea curenta a companiei;

    · Asigura o gestiune corecta si completa a platilor si numerarului si inregistrarea contabila a documentelor financiar contabile, in conformitate cu cerintele legale, respectand normele contabile, legislatia fiscala si legea contabilitatii;

    · Asigura evidenta contabila in SAP a operatiunilor derulate prin conturile bancare (curente; incasari de la terminalele POS) si de trezorerie, pune la dispozitie in timp real, situatia soldurilor acestor conturi;

    · Verifica perioada de valabilitate a scrisorilor de garantie acordate de companie. Intocmeste si documenteaza formularul necesar prelungirii valabilitatii/emiterii Scrisorii de garantie acordate de companie in baza contractelor existente sau noi semnate;

    · Intocmeste, inregistreaza si verifica registrele de casa centrala in lei si valuta;

    · Asigura evidenta contractelor de chirie semnate de companie cu tertii/inregistrarea comenzilor in SAP SD in baza contractelor respective;

    · Asigura evidenta, plata si contabilizarea tuturor amenzilor din cadrul companiei;

    · Participa la activitatile de audit intern/extern, controale autoritati fiscale;

    · Intocmeste rapoarte specifice pentru Grup cu informatii solicitate prin proceduri interne specific;

    · Asigura arhivarea lunară a documentației gestionate;

    · Indeplineste orice alte sarcini si responsabilitati stabilite de catre superiorul ierarhic.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Ne dorim pentru angajati un echilibru intre viata personala si cea profesionala si oferim: Tichete de masa si tichete cadou; Zile suplimentare pentru concediul de odihna; Asigurare de sanatate private; Transport la sediu asigurat pe rute prestabilite.
    Viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine. Iti oferim perspective de dezvoltare intr-un mediu de lucru sigur si dinamic si beneficiezi de: Traininguri/cursuri adaptate nevoilor tale, abonament Bookster, activitati Teambuilding, Programe de wellbeing

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Penny Market. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Penny Market >>