Economist Trezorerie - Perioada determinata 2 ani

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile Economist Trezorerie - Perioada determinata 2 ani active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.10.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 
    7000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte

    · Absolvent al unei facultăți cu profil economic;

    · Cunoașterea limbii engleze: mediu/avansat;

    · Cunoștințe avansate de MS Office ( Excel, Word); SAP constituie un avantaj;

    · Experienta profesionala de minimum 2 ani (Experienta intr-un post similar constituie un avantaj);

    · Persoana organizata, atenta la detalii, dornica sa-si dezvolte cariera in domeniul financiar;

    · Abilități de organizare, comunicare si planificare;

    · Capacitate ridicata de analiza si sinteza;

    · Spirit de echipa.

    Responsabilitati

    · Verifica si intocmeste necesarul de lichiditati pentru activitatea curenta a companiei;

    · Asigura o gestiune corecta si completa a platilor si numerarului si inregistrarea contabila a documentelor financiar contabile, in conformitate cu cerintele legale, respectand normele contabile, legislatia fiscala si legea contabilitatii;

    · Asigura evidenta contabila in SAP a operatiunilor derulate prin conturile bancare (curente; incasari de la terminalele POS) si de trezorerie, pune la dispozitie in timp real, situatia soldurilor acestor conturi;

    · Verifica perioada de valabilitate a scrisorilor de garantie acordate de companie. Intocmeste si documenteaza formularul necesar prelungirii valabilitatii/emiterii Scrisorii de garantie acordate de companie in baza contractelor existente sau noi semnate;

    · Intocmeste, inregistreaza si verifica registrele de casa centrala in lei si valuta;

    · Asigura evidenta contractelor de chirie semnate de companie cu tertii/inregistrarea comenzilor in SAP SD in baza contractelor respective;

    · Asigura evidenta, plata si contabilizarea tuturor amenzilor din cadrul companiei;

    · Participa la activitatile de audit intern/extern, controale autoritati fiscale;

    · Intocmeste rapoarte specifice pentru Grup cu informatii solicitate prin proceduri interne specific;

    · Asigura arhivarea lunară a documentației gestionate;

    · Indeplineste orice alte sarcini si responsabilitati stabilite de catre superiorul ierarhic.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Ne dorim pentru angajati un echilibru intre viata personala si cea profesionala si oferim: Tichete de masa si tichete cadou; Zile suplimentare pentru concediul de odihna; Asigurare de sanatate private; Transport la sediu asigurat pe rute prestabilite.
    Viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine. Iti oferim perspective de dezvoltare intr-un mediu de lucru sigur si dinamic si beneficiezi de: Traininguri/cursuri adaptate nevoilor tale, abonament Bookster, activitati Teambuilding, Programe de wellbeing

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (265)