Compensations Officer - Responsabil Despagubiri

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Am intrat pe piața de curierat din România de peste 12 ani și oferim servicii standardizate și specifice la nivel national.
    Pentru că ne tratăm clienții cu același respect cu care ne-am dori să fim tratați, cerințele lor și timpii de livrare sunt mereu o prioritate pentru noi. Desi in prezent, raportat la termenul de livrare realizat, ne situam in media superioara a pietei de curierat romanesti, pentru anul 2020 ne-am propus sa depasim standardele vest-europene si sa obtinem cel mai bun procent de livrare ‘’on time’, din piata.
    Avem planuri ambițioase care vor viza dezvoltarea accelerată a rețelei și, pentru că ne dorim să fim mereu cu un pas înainte, investim masiv în tehnologie pentru a construi un model de business foarte ușor adaptabil la condițiile pieței și pentru a răspunde rapid nevoilor clienților noștri.

    Cerinte

    - Capacitatea de a centraliza si structura informatii privitoare la solicitarile pe care le primeste;
    - Experienta in cadrul unor pozitii similare reprezinta un real avantaj - responsabil despagubiri si reclamatii;
    - Aptitudini concrete de evaluare si monitorizare a unei solicitari (exemplu: colet deteriorat);
    - Capacitatea de a intermedia procesul de comunicare astfel incat solicitarea sa aiba un status concret de rezolvare;
    - Bune abilitati de exprimare (scris si vorbit);
    - Cunoasterea si buna utilizare a programului Microsoft Excel;
    - Abilitatea de a oferi suport administrativ (spre exemplu, inregistrarea facturilor);
    - Punctualitate, seriozitate si determinare;
    - Vigilenta si promptitudine in executarea diverselor sarcini de lucru.

    Responsabilitati

    - Raspunde si organizeaza solicitarile pe care le primeste de la clienti
    - Verifica cauzele care au condus la deterioarea coletelor
    - Ofera suport administrativ in cadrul departamentului
    - Inregistreaza diverse facturi de despagubire
    - Se implica in ceea ce presupune negocierea costului despagubirii pentru produsele deteriorate
    - Interactioneaza cu diverse departamente
    - Participa la sedintele inter-departamentale
    - Solicita diverse documente
    - Se implica in cadrul proiectelor in echipa
    - Sesizeaza neconcordantele pe care le intampina in activitatea sa profesionala
    - Solicita si ofera ajutor in functie de situatiile intampinate