Customer Service Representative - Henkel

Angajator: Talent Stream
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
    - Have minimum three (3) years worth of experience
    - Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
    - Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution

    Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate
    • Minim 2 ani experienta in activitati similare de customer service (preluare comenzi, facturare) sau de back-office
    • Limba engleza scris / citit / vorbit: nivel mediu
    • Usurinta in utilizarea bazelor de date
    • PC: cunostinte bune de utilizare Microsoft Office
    • Cunostinte SAP - avantaj
    • Initiativa si determinare in rezolvarea task-urilor
    • Capacitate de planificare, organizare, gestionarea timpului
    • Spirit de lucru in echipa.

    Responsabilitati

    Obiectiv:
    • Responsabil de preluarea comenzilor de la clientii alocati si corespondenta cu acestia referitor la statusul comenzilor, stocuri, activitatile promotionale si reclamatii.

    Responsabilitati:
    • Asigura procesarea in sistemul de operare (SAP) a comenzilor pentru un numar de clienti alocati;
    • Emiterea facturilor de retur si de corectie in conformitate cu datele transmise/aprobate de catre persoanele competente (superiorul direct / directorii de vanzari / directorul logistic);
    • Emiterea de facturi de bonus (discount off invoice) pentru clientii alocati pe baza datelor primite si aprobate de catre Directorul de Vanzari;
    • Emiterea avizelor de insotire a marfurilor si a facturilor, in cazurile stabilite de superiorul direct, in conformitate cu particularitatile si cerintele activitatii diviziei;
    • Transmiterea pe fax, mail si prin posta a facturilor emise;
    • Urmareste statusul comenzilor procesate: livrarea si facturarea acestora;
    • Situatia soldurilor clientilor alocati;
    • Achitarea comenzilor cu plata in avans;
    • Informeaza / transmite situatii / rapoarte reprezentantilor si directorilor de vanzari si/sau clientilor cu privire la situatia soldurilor clientilor alocati (blocare comenzi datorita intarzierilor la plata datoriilor, depasirea limitelor de credit) reprezentantilor si directorilor de vanzari si/sau clientilor situatii comenzi (detalii continut comenzi si status livrare);
    • Informeaza clientii cu privire la disponibilitatea pe stoc a produselor.