Customer Service Representative - Henkel
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Talent Stream active.Vezi toate job-urile Customer Service Representative - Henkel active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Talent Stream |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.09.2020 |
Remote work: | On-site |
Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
- Have minimum three (3) years worth of experience
- Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
- Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution
Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.
• Studii superioare finalizate
• Minim 2 ani experienta in activitati similare de customer service (preluare comenzi, facturare) sau de back-office
• Limba engleza scris / citit / vorbit: nivel mediu
• Usurinta in utilizarea bazelor de date
• PC: cunostinte bune de utilizare Microsoft Office
• Cunostinte SAP - avantaj
• Initiativa si determinare in rezolvarea task-urilor
• Capacitate de planificare, organizare, gestionarea timpului
• Spirit de lucru in echipa.
Obiectiv:
• Responsabil de preluarea comenzilor de la clientii alocati si corespondenta cu acestia referitor la statusul comenzilor, stocuri, activitatile promotionale si reclamatii.
Responsabilitati:
• Asigura procesarea in sistemul de operare (SAP) a comenzilor pentru un numar de clienti alocati;
• Emiterea facturilor de retur si de corectie in conformitate cu datele transmise/aprobate de catre persoanele competente (superiorul direct / directorii de vanzari / directorul logistic);
• Emiterea de facturi de bonus (discount off invoice) pentru clientii alocati pe baza datelor primite si aprobate de catre Directorul de Vanzari;
• Emiterea avizelor de insotire a marfurilor si a facturilor, in cazurile stabilite de superiorul direct, in conformitate cu particularitatile si cerintele activitatii diviziei;
• Transmiterea pe fax, mail si prin posta a facturilor emise;
• Urmareste statusul comenzilor procesate: livrarea si facturarea acestora;
• Situatia soldurilor clientilor alocati;
• Achitarea comenzilor cu plata in avans;
• Informeaza / transmite situatii / rapoarte reprezentantilor si directorilor de vanzari si/sau clientilor cu privire la situatia soldurilor clientilor alocati (blocare comenzi datorita intarzierilor la plata datoriilor, depasirea limitelor de credit) reprezentantilor si directorilor de vanzari si/sau clientilor situatii comenzi (detalii continut comenzi si status livrare);
• Informeaza clientii cu privire la disponibilitatea pe stoc a produselor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Service Desk Agent with English Aplica fara CV | |
Customer Service with Bulgarian BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (276) |
Raporteaza eroarea la