Payroll Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Humangest Group active.


Vezi toate job-urile Payroll Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 26.09.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Echipa noastra de HR din Timisoara are nevoie de forte proaspete! Daca dinamismul, energia, dorinta de a interactiona cu oamenii si obtinerea de rezultate sunt principalele tale atuu-uri, ne-ar placea sa ne cunoastem!

    Ce ne dorim:
    - Experienta dе minim 3-5 ani pe un post similar
    - Cunostinte solide in domeniul legislatiei de salarizare in vigoare
    - Cunostinte avansate de Excel
    - Nivel crescut de autonomie
    - Atentie distributiva, capacitatea de a gestiona simultan mai multe procese de salarizare pentru clienti multipli
    - Capacitate dezvoltata dе planificare si organizare, dorinta dе autodezvoltare si perfectionare;
    - Abilitati excelente dе comunicare si spirit dе observatie
    - Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor
    - Persoana adaptabila, punctuala, responsabila, organizata, atenta la detalii, cu initiative

    Responsabilitati

    Responsabilitatile noului coleg:
    - Realizarea calculului salarial si a declaratiilor catre stat
    - Implementarea modificarilor legislative cu impact in salarizarea angajatilor
    - Colectarea fiselor de pontaj lunare, verificarea si introducerea in sistemul de salarizare a tuturor elementelor evidentiate in acestea, in vederea unui calcul salarial acurat
    - Aplicarea intocmai a legislatiei in vigoare si a procedurilor interne privind salarizarea
    - Pregatirea, centralizarea si transmiterea rapoartelor specifice, interne si externe, conform cerintelor
    - Gestionarea beneficiilor acordate angajatilor si a comenzilor pentru tichetele de masa si cele cadou
    - Pregatirea retinerilor din salariile angajatilor si verificarea corectitudinii din punct de vedere legal
    - Mentinerea relatiei cu departamentul Financiar in vederea inregistrarii in contabilitate a salariilor

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (8)