Assistant Manager

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Juridic
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    APT angajeaza pentru clientul sau, unul dintre principalii importatori si distribuitori de chimicale , Asistent Manager cu limba engleza B2.

    Vino in echipa noastra daca ai:

    Studii superioare (de preferat economice, administrative sau juridice).
    Cunostinte de Microsoft Office;
    Cunostinte de utilizare a aparaturii specifice activitatii de birou.
    Abilitatea de a prioritiza sarcinile si de a respecta termenele limita
    Abilitati bune de comunicare, persuasiune, discutii la telefon
    Capacitate de gestionare a sarcinilor multiple.
    Ambitie si curiozitate de a invata lucruri noi într-un mediu de lucru și un domeniu de activitate dinamic.
    Cunostinte de limba engleza
    2708TM

    Responsabilitati

    Care vor fi principalele tale responsabilitati?

    Centralizarea procedurilor interne si actualizarea acestora atunci cand e cazul;
    Organizarea calendarului de urmarire a evenimentelor cu data fixa (ex: raportari periodice interne sau catre alte institutii, transmiterea indexurilor lunare catre companiile de utilitati, revizii instalatii etc.);
    Organizarea detaliilor pentru deplasarile interne si internationale (rezervari, urmarire plati etc.);
    Arhivarea electronica si fizica a documentelor conform procedurilor;
    Urmareste aprovizionarea cu produse de protocol si consumabile pentru managementul companiei;
    Participa la sedinte si intocmeste minuta intalnirii;
    Organizeaza evenimentele la nivel de companie;
    Analize de piata.


    Beneficii
    Salariu atractiv
    Tichete de masa
    Oportunitati de avansare