Assistant Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Juridic
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.10.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    APT angajeaza pentru clientul sau, unul dintre principalii importatori si distribuitori de chimicale , Asistent Manager cu limba engleza B2.

    Vino in echipa noastra daca ai:

    Studii superioare (de preferat economice, administrative sau juridice).
    Cunostinte de Microsoft Office;
    Cunostinte de utilizare a aparaturii specifice activitatii de birou.
    Abilitatea de a prioritiza sarcinile si de a respecta termenele limita
    Abilitati bune de comunicare, persuasiune, discutii la telefon
    Capacitate de gestionare a sarcinilor multiple.
    Ambitie si curiozitate de a invata lucruri noi într-un mediu de lucru și un domeniu de activitate dinamic.
    Cunostinte de limba engleza
    2708TM

    Responsabilitati

    Care vor fi principalele tale responsabilitati?

    Centralizarea procedurilor interne si actualizarea acestora atunci cand e cazul;
    Organizarea calendarului de urmarire a evenimentelor cu data fixa (ex: raportari periodice interne sau catre alte institutii, transmiterea indexurilor lunare catre companiile de utilitati, revizii instalatii etc.);
    Organizarea detaliilor pentru deplasarile interne si internationale (rezervari, urmarire plati etc.);
    Arhivarea electronica si fizica a documentelor conform procedurilor;
    Urmareste aprovizionarea cu produse de protocol si consumabile pentru managementul companiei;
    Participa la sedinte si intocmeste minuta intalnirii;
    Organizeaza evenimentele la nivel de companie;
    Analize de piata.


    Beneficii
    Salariu atractiv
    Tichete de masa
    Oportunitati de avansare

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (96)