Manager Operatiuni si Produse - OTP Asset Management (perioada determinata)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Manager Operatiuni si Produse - OTP Asset Management (perioada determinata) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.09.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    Ti-ai dorit dintotdeauna sa faci parte din fascinanta lume a investitiilor si sa lucrezi impreuna cu managerii de portofoliu care administreaza sute de milioane de lei în fonduri de investitii?
    Colegii nostri, de la OTP Asset Management Romania, au un nou post disponibil!

    Profilul tau:
    Studii superioare fnalizate;
    Cunostinte Microsoft Office solide, cu accent pe Excel;
    Cunoasterea limbii engleze;
    Cunostinte în domeniul pietelor de capital constituie un avantaj;
    Atentie la detalii;
    Pro activitate și receptivitate;
    Abilitati de lucru in echipa.

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    Vei inregistra activitatile fondurilor administrate;
    Vei inregistra zilnic în sistemul informatic tranzactiile financiare;
    Vei intocmi rapoarte zilnice, saptamanale, semestriale si anuale privind situatia activelor si obligatiilor fondurilor administrate;
    Vei oferi suport in desfasurarea activitatii de back-office - distributie a unitatilor de fond;
    Vei mentine evidenta si vei arhiva documente aferente operatiunilor fondurilor administrate;
    Vei elabora si intocmi rapoartele solicitate de instituțiile pietei de capital.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (141)