Junior Brand Manager

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Noi apreciem oamenii care:
    Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza;
    Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive clientilor;
    Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente
    Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.

    Esti potrivit pentru noi, daca:
    Cultivi calitatea si vii cu solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    Comunici deschis si incurajezi dezvoltarea unei relatii de incredere intre tine si colegi;
    Sustii si te implici in atingerea obiectivelor de echipa;
    Ai cunostinte de limba Engleza la nivel avansat;
    Ai abilitatea de a lucra independent;
    Esti o persoana dinamica si perseverenta;
    Detii permis auto categoria B;
    Ai experienta profesionala anterioara: minim 2 ani pe un post similar;
    Cunoştinţe PC: (ex.:MS Office, Visio, PM Project, ERP).

    Responsabilitati

    Iata cum vei contribui la reusitele echipei si care vor fi atributiile tale:
    Elaborarea si implementarea proiectelor dedicate comunicarii liniilor de business (outpatient), de la generarea de idei pana la executie;
    Planificarea actiunilor de marketing pe toate mediile de comunicare, management de proiecte si analiza campaniilor derulate;
    Asigurarea suportului pentru echipele de vanzari din liniile de business alocate in scopul comunicarii proiectelor si serviciilor;
    Planificarea actiunilor tactice in concordanta cu bugetul stabilit in scopul atingerii targetului si analizarea performantei fiecarei actiuni;
    Monitorizarera si masurarea performantei campaniilor si furnizarea de recomandari pentru o mai buna implementare;
    Gestioneaza relatia cu agentiile – pregateste briefurile de creatie si strategia media si se asigura ca sunt livrate si executate astfel incat sa fie atinse tintele propuse (campanii, brosuri specifice, materiale de vanzare, evenimente);
    Foloseste platformele de social media – se implica in crearea si gestionarea comunitatilor relevante, realizeaza mesaje, intelege publicul tinta si conduce activitatile si mesajele de promovare adecvate;
    Faciliteaza relatia cu medicii astfel incat sa contribuie la realizarea materialelor de promovare a serviciilor si medicilor.