Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Manager Call center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Life Dental Spa active.Vezi toate job-urile Manager Call center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Life Dental Spa |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Manager |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.03.2021 |
Remote work: | On-site |
Life Dental Spa este o clinica dentara ultramoderna, specializata in tehnologie laser de ultima generatie, cu medici pregatiti in universitati de prestigiu din Europa si SUA.
Tehnologia laser trateaza eficient cariile dentare, gingivita, parodontoza si multe alte afectiuni orale. Clinica noastra ofera toata gama de servicii stomatologice, intre care se numara si:
Tratamentul cariilor cu laser dentar
Tratamentul parodontozei cu laser dentar
Tratamentul gingivitei cu laser dentar
Implanturi dentare asistate laser
Chirurgie dentara asistata laser
Albire dentara laser
Coroane si fatete dentare estetice, realizate prin frezare computerizata
Implanturi si dinti ficsi in aceeasi zi
Stomatologie biologica
Life Dental Spa este prima clinica stomatologica din Romania care functioneaza dupa principiile stomatologiei biologice. Acestea includ minim invazivitate, manopere cat mai conservative, realizate cu materiale cat mai biocompatibile.
✔studii superioare finalizate;
✔ experienta in coordonarea unui call center de minim 5 ani;
✔ foarte bune cunostinte de operare MS-Office;
✔ foarte bune abilitati de comunicare si de interrelationare personala;
✔ foarte bune abilitati manageriale (planificare, organizare, monitorizare, control, evaluare si motivare);
✔ bune abilitati de analiza si sinteza, persoana atenta la detalii;
✔ proactivitate, rezistenta la stres.
✔ monitorizeaza si evalueaza activitatea agentilor din call center;
✔ ia toate masurirle necesare astfel incat obiectivele calitative si cantitative sa fie atinse;
✔ urmareste aplicarea procedurilor de lucru;
✔ participa la implementarea si dezvoltarea strategiilor de lucru din call center;
✔ ghideaza agentii din call center si ofera suport atunci cand este necesar;
✔ intocmeste rapoartele periodice.
Numai persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Key Account Manager Hybrid | |
Vezi job-uri similare (217) |
Raporteaza eroarea la