Manager Call center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Life Dental Spa active.


Vezi toate job-urile Manager Call center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Life Dental Spa
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.03.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Life Dental Spa este o clinica dentara ultramoderna, specializata in tehnologie laser de ultima generatie, cu medici pregatiti in universitati de prestigiu din Europa si SUA.
    Tehnologia laser trateaza eficient cariile dentare, gingivita, parodontoza si multe alte afectiuni orale. Clinica noastra ofera toata gama de servicii stomatologice, intre care se numara si:
     Tratamentul cariilor cu laser dentar
     Tratamentul parodontozei cu laser dentar
     Tratamentul gingivitei cu laser dentar
     Implanturi dentare asistate laser
     Chirurgie dentara asistata laser
     Albire dentara laser
     Coroane si fatete dentare estetice, realizate prin frezare computerizata
     Implanturi si dinti ficsi in aceeasi zi
     Stomatologie biologica

    Life Dental Spa este prima clinica stomatologica din Romania care functioneaza dupa principiile stomatologiei biologice. Acestea includ minim invazivitate, manopere cat mai conservative, realizate cu materiale cat mai biocompatibile.

    Cerinte

    ✔studii superioare finalizate;
    ✔ experienta in coordonarea unui call center de minim 5 ani;
    ✔ foarte bune cunostinte de operare MS-Office;
    ✔ foarte bune abilitati de comunicare si de interrelationare personala;
    ✔ foarte bune abilitati manageriale (planificare, organizare, monitorizare, control, evaluare si motivare);
    ✔ bune abilitati de analiza si sinteza, persoana atenta la detalii;
    ✔ proactivitate, rezistenta la stres.

    Responsabilitati

    ✔ monitorizeaza si evalueaza activitatea agentilor din call center;
    ✔ ia toate masurirle necesare astfel incat obiectivele calitative si cantitative sa fie atinse;
    ✔ urmareste aplicarea procedurilor de lucru;
    ✔ participa la implementarea si dezvoltarea strategiilor de lucru din call center;
    ✔ ghideaza agentii din call center si ofera suport atunci cand este necesar;
    ✔ intocmeste rapoartele periodice.

    Alte informatii

    Numai persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (217)