Customer Support (Back-office)

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Am intrat pe piața de curierat din România de peste 12 ani și oferim servicii standardizate și specifice la nivel national.
    Pentru că ne tratăm clienții cu același respect cu care ne-am dori să fim tratați, cerințele lor și timpii de livrare sunt mereu o prioritate pentru noi. Desi in prezent, raportat la termenul de livrare realizat, ne situam in media superioara a pietei de curierat romanesti, pentru anul 2020 ne-am propus sa depasim standardele vest-europene si sa obtinem cel mai bun procent de livrare ‘’on time’, din piata.
    Avem planuri ambițioase care vor viza dezvoltarea accelerată a rețelei și, pentru că ne dorim să fim mereu cu un pas înainte, investim masiv în tehnologie pentru a construi un model de business foarte ușor adaptabil la condițiile pieței și pentru a răspunde rapid nevoilor clienților noștri.

    Cerinte

    Te asteptam in echipa noastra daca:

    Iti doresti un job pe perioada nedeterminata;
    Ai cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului;
    Iti place sa interactionezi cu clientii prin intermediul telefonului;
    Ai atentie la detalii si te adaptezi usor situatiilor aparute;
    Iti place sa lucrezi in echipa si esti o persoana responsabila;

    Responsabilitati

    Principalele activitati sunt:

    Preluarea solicitarilor clientilor prin e-mail;
    Redirectionarea solicitarilor catre departamentele specializate;
    Furnizarea informatiilor complete legate de colete/servicii;
    Raportari in Excel;
    Centralizare si organizare informatii inter-departamentale.