Casier/Operator Facturare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Humangest Group active.


Vezi toate job-urile Casier/Operator Facturare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Pentru unul dintre clientii nostri, lider in Romania in domeniul tipografiei, recrutam o persoana responsabila si atenta la detalii pentru rolul de Casier/Facturare.

    • Studii medii absolvite;
    • Experienta – minimum 2-3 ani pe un post similar - facturare, casierie, deconturi;
    • Experienta cu programul Scala constituie un avantaj;
    • Limba engleza – nivel mediu;
    • Aptitudini in Microsoft Office – Excel, Word, Outlook;
    • Persoana dinamica, responsabila, serioasa, atenta la detalii si proactiva.

    Responsabilitati

    • Verifica daca sunt livrate corect cantitatile in sistem;
    • Verifica conformitatea codurilor de articole cu cele de pe viza de livrare, primita de la departamentul comercial;
    • Verifica daca datele de identificare a clientului sunt complete si corecte;
    • Verifica daca sumele de pe factura (baza impozabila, discount, Tva etc.) sunt corecte;
    • Verifica daca facturile emise sunt corect completate (semnaturi emitent/beneficiar, stampila, date de identificare);
    • Urmareste ca orice factura sa fie emisa in baza unui document (aviz de expeditie, viza de livrare, comanda emisa de serviciul contabilitate pt activitatea imobiliara) ;
    • Se ocupa cu strangerea datelor de la toate departamentele din cadrul companiei si completarea formularelor de statistica lunare, pe care le transmite prin fax Institutului National de Statistica;
    • Mentine relatia cu banca, intocmeste OP-uri, efectueaza deconturi, plata salariilor angajatilor, care nu detin card bancar;
    • Intocmeste zilnic centralizatorul tuturor facturilor emise in ziua respectiva, urmarind concordanta dintre numarul intern de facturare din Scala si numarul fiscal.

    Alte informatii

    Oferim:
    • Contract pe perioada nedeterminata;
    • Pachet salarial competitiv;
    • Tichete de masa;
    • Decontarea transportului;
    • Prima de 8 Martie, Paste si Craciun.

    Program de lucru: 09:00 - 17:00;
    Locatie: tipografia se afla in sector 4.