Customer Support Gaming with Polish

This job is no longer active!

View all jobs APT Resources Services SRL active


View all jobs Customer Support Gaming with Polish active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro

View all jobs IT Hardware active on Hipo.ro

View all jobs IT Software active on Hipo.ro


Employer: APT Resources Services SRL
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 16.09.2020
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Requirements

    For our client, a global leader in customer experience management, that has been connecting customers with the world’s most successful companies, we are looking for a Customer Support Gaming with Polish and English.

    You should have:
    • Fluency in Polish and English communication level
    • Excellent written and verbal communication (Communications Skills)
    • Collaboration skills
    • Motivational Fit
    • Flexibility
    • Customer oriented
    • Attention to detail

    Responsibilities

    Responsabilities:

    Provide Voice, Chat and Email support for issues such as: Account and Billing Services, Technical Support and In-Game Support
    Offer assistance to customers for different devices, for a variety of problems they may encounter: in game errors, log in problems, account settings, etc.
    LOB: Customer Care and Technical support project
    - Inbound calls (40%), Click-to-chat (55%), Email support (5%)

    We offer:
    Meal tickets;
    Private medical insurance;
    Performance bonus;
    A young and dynamic team and promoting opportunities.