Referent Specialitate – Asistenta Clienti - West Gate Park

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    Esti cel pe care noi il cautam daca:
    Esti student sau absolvent de facultate;
    Ai excelente abilitati de comunicare si relationare;
    Ai experienta in activitatile de interactiune cu clientii – nu este obligatorie;
    Cunosti limba engleza (scris si conversatie) si esti un bun utilizator MS Office si Internet.
    Esti o persoana proactiva, cu spirit organizatoric, dinamica si entuziasta;
    Ai capacitatea de rezolvare prompta a problemelor, excelente abilitati de lucru in echipa.

    Responsabilitati

    Suntem in cautarea unei persoane entuziaste, cu dorinta de a se alatura echipei noastre de profesionisti din aria de asistenta clienti.

    Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!
     
    Rolul Tau Conteaza Pentru Noi!
    Iti oferim mai mult decat un job: oportunitatea de a dezvolta o cariera!
    Vei avea un rol dinamic si complex in activitatea ariei de asistanta clienti. Astfel, de Luni pana Vineri, misiunea ta va fi aceea de a asigura comunicarea cu clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti (telefonic, prin email sau prin intermediul mesajelor primite pe site-ul bancii / platforma de online banking);
    Vei face demersurile necesare pentru solutionarea solicitarilor clientilor si comunica rezolutiile;
    Vei transmite informatii activ despre caracteristicile produselor si serviciilor oferite de catre banca;
    Vei participa la sesiunile de training organizate de catre banca.