Facility Officer/Asistent Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Facility Officer/Asistent Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Am intrat pe piața de curierat din România de peste 12 ani și oferim servicii standardizate și specifice la nivel national.
    Pentru că ne tratăm clienții cu același respect cu care ne-am dori să fim tratați, cerințele lor și timpii de livrare sunt mereu o prioritate pentru noi. Desi in prezent, raportat la termenul de livrare realizat, ne situam in media superioara a pietei de curierat romanesti, pentru anul 2020 ne-am propus sa depasim standardele vest-europene si sa obtinem cel mai bun procent de livrare ‘’on time’, din piata.
    Avem planuri ambițioase care vor viza dezvoltarea accelerată a rețelei și, pentru că ne dorim să fim mereu cu un pas înainte, investim masiv în tehnologie pentru a construi un model de business foarte ușor adaptabil la condițiile pieței și pentru a răspunde rapid nevoilor clienților noștri.

    Cerinte

    - Studii superioare;
    - Experienta pe un post similar minim 2 ani - reprezinta avantaj;
    - Flexibilitate si adaptabilitate la situatii noi;
    - Capacitate de a lucra eficient sub presiune;
    - Abilitati dе organizare si prioritizare a sarcinilor;
    - Abilitati dе comunicare, atentie la detalii si orientare catre rezultate;
    - Foarte bune abilitati de operare PC (Excel, Word, PowerPoint, Outlook).

    Responsabilitati

    - Administrarea depozitelor/cladirilor companiei;
    - Mentinerea relatiei cu furnizorii actuali;
    - Cautarea de noi furnizori in functie de necesitati;
    - Programarea sau crearea programului de mentenanta al tuturor spatiilor companiei;
    - Prioritizarea si organizarea eficienta a proiectelor primite de la managerul direct;
    - Efectuarea de deplasari in interes de serviciu;
    - Comunicarea interna cu celelalte departamente din cadrul companiei (mail si telefonic);

    Alte informatii

    Program de lucru: L - V, 09:00 - 18:00

    Locatie: Sema Parc, sector 6