Junior Trainer Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Junior Trainer Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti potrivit pentru noi, daca:
    Studii de bază: Superioare cu diplomă de licență finalizate de curând sau student în an terminal.
    Limbi străine (engleză: vorbit – fluent, scris - avansat);
    Cunostințe PC minime: MS Office: nivel mediu.

    Responsabilitati


    Descriere job, responsabiliti si beneficii. Iata cum vei contribui la reusitele echipei si care vor fi atributiile tale: Gestionezi relatia si documentele cu partenerii externi de programe de dezvoltare profesionala; Acorzi suport n ceea ce privește gestiunea platformelor prin care se derulează diferite procese in principal pentru derularea procesului de training (ex: Platforma Invatare Continua); Acorzi suport n gestionarea proceselor de Induction și Training; Răspunzi de crearea și administrarea instrumentelor de lucru aferente ariei de responsabilitate; Creezi și/ sau administrezi diferite tool-uri (Excel) de gestionare a documentelor aferente ariei de Training OD; nregistrezi n timp real documentele aferente relației cu furnizorii externi (contracte, anexe, facturi, plăți), utiliznd instrumentele create; Răspunzi de transmiterea și primirea documentelor de semnat/ semnate, precum și de relația cu furnizorii (returnare documente, follow up etc.); Răspunzi de evidența documentelor introduse de tine n Document Management Systems (DMS), cu suport din partea unui senior din echipă/ manager direct.

    Iata cum vei contribui la reusitele echipei si care vor fi atributiile tale:
    Gestionezi relatia si documentele cu partenerii externi de programe de dezvoltare profesionala;
    Acorzi suport în ceea ce privește gestiunea platformelor prin care se derulează diferite procese – in principal pentru derularea procesului de training (ex: Platforma Invatare Continua);
    Acorzi suport în gestionarea proceselor de Induction și Training;
    Răspunzi de crearea și administrarea instrumentelor de lucru aferente ariei de responsabilitate;
    Creezi și/ sau administrezi diferite tool-uri (Excel) de gestionare a documentelor aferente ariei de Training & OD;
    Înregistrezi în timp real documentele aferente relației cu furnizorii externi (contracte, anexe, facturi, plăți), utilizând instrumentele create;
    Răspunzi de transmiterea și primirea documentelor de semnat/ semnate, precum și de relația cu furnizorii (returnare documente, follow up etc.);
    Răspunzi de evidența documentelor introduse de tine în Document Management Systems (DMS), cu suport din partea unui senior din echipă/ manager direct.

    Alte informatii

    Ce oferim:
    Un mediul de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua;
    Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale;