Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Manager Comercial
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Manager Comercial active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.09.2020 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group recruteaza candidati pentru pozitia de Asistent Manager Comercial in cadrul unei importante companii europene, ce este lidera in domeniul ambalajelor, care corespund fiecarei cerinte din piata.
Obiectivul principal al postului il reprezinta acordarea de suport Directorului de Vanzari si echipei de vanzari, in realizarea obiectivului comun de dezvoltare a cifrei de afacere si cresterea profitului, dar si de consolidare a parteneriatelor comerciale.
Cerinte:
-Studii superioare;
-Experienta de lucru in domeniile: introducere/procesare comenzi/suport clienti/order processing;
-Limba engleza - nivel intermediar (mediu spre avansat);
-Persoana proactiva, dinamica, orientata spre performanta;
-Abilitati de comunicare si interactiune inter si intradepartamentale.
Responsabilitati:
-Acorda suport informational Directorilor de Vanzari alocati, formand o echipa cu acestia;
-Primeste si inregistreaza cererile de oferta de la clienti sau clienti potentiali la solicitarea sau cu informarea Directorilor de Vanzari;
-Verifica stocurile de marfa si rezervarile de marfa pentru a putea intocmi oferte comerciale;
-Proceseaza in sistem a comenzile lansate de clienti;
-Intocmeste rapoarte specifice comenzilor lansate de clienti;
-Urmareste evolutia comenzilor si informeaza clientii interni de modificarile aparute;
-Interactioneaza cu celelalte departamente in vederea executiei comenzilor in termeni optimi;
-Revizuieste cererile clientilor si se asigura de indeplinirea acestora;
-Asigura suport departamentului de Aprovizionare, prin furnizarea de rapoarte/documente de interes pentru comenzile in lucru.
Beneficii:
-Pachet salarial atractiv;
-Pachet de beneficii atractiv ce contine:
-Asigurare medicala la Signal Iduna;
-Tichete de masa in valoare de 15 lei;
-Prima de Craciun, Paste si de vacanta in echivalentul a doua salarii brute;
-Program de lucru: L-V 08.30 – 17.00;
-Locatie accesibila;
-Contract pe perioada nedeterminata.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Area Sales Manager Traditional Trade Channel Hybrid | |
Assistant Department Manager Sales (m/f/d) BUCURESTI, | |
Asistent Manager Expansiune Bucuresti (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (252) |
Raporteaza eroarea la