Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Back-office cu limba italiana (mediu)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad România active.Vezi toate job-urile Back-office cu limba italiana (mediu) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.04.2021 |
Remote work: | On-site |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
• studii superioare finalizate sau în curs;
• nivel B1-B2 de limba italiană;
• nivel B1-B2 de limba engleză.
Activitati back-office pentru care vei avea o perioada de training de 4 saptamani:
• deschiderea și închiderea de conturi;
• crearea de documente în acord cu diverse proceduri prestabilite;
• blocarea/deblocarea cardurilor de credit/debit;
• procesarea și verificarea tranzacțiilor bancare.
Program: luni-vineri, 09:00-18:00 (8 ore de lucru + o ora de pauză).
Sediul companiei se află în Pipera. In aceasta perioada se lucreaza de acasa.
Se oferă:
- pachet salarial atractiv;
- diverse beneficii;
- asigurare medicală la rețeaua privată Regina Maria.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operations Back-Office Internship Program Aplica fara CV | |
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Back office cu limba Germana (nivel B1 minim) - Junior Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (384) |
Raporteaza eroarea la