Junior Compliance Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Iulius active.


Vezi toate job-urile Junior Compliance Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Iulius
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 29.09.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.

    Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.

    Cerinte


    Please submit your CV if you meet the requirements below:

    • Completed higher education specializing in economy or finances (Accounting / Finances);
    • Minimum 2 years of previous experience working in financial analysis / financial audit;
    • Experience in a similar position is a plus (audit);
    • Advanced English language skills;
    • Proficient user of the Microsoft Office Suite;
    • Detail-oriented;
    • Communication fluency and clarity;
    • Critical thinking skills (analysis and synthesis);
    • Solid planning and organization skills, self-organization skills.


    Responsabilitati


    What you will do here:

    • The primary focus of this job is reviewing, understanding, and documenting control procedures, carrying out ongoing assessments of industry-specific risks, including review and approval requirements, making recommendations for maintaining and improving upon control processes in view of reducing costs and streamlining the control environment.
    • Understanding the different processes within the company and developing and implementing specific procedures for the identification, assessment, and tackling of risks encountered in the activity that is carried out.
    • Participating alongside members of the audit department and other key departments within the company in drafting or amending the existing procedures and testing them out.
    • Preparing reports and analyses to assess the effectiveness of internal controls within the company and proposing solutions for streamlining such procedures.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI, Iasi,

    Vezi job-uri similare (4)