Specialist Salarizare si Administrare Personal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Specialist Salarizare si Administrare Personal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 08.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Calificari, experienta profesionala si abilitati:
    - Experienta relevanta în domeniul salarizarii si al gestionarii dosarelor de personal - peste 2 ani;
    - Cunostinte bune de legislatia muncii si legislatia privind salarizarea;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat (nivel minimum B2); cunoasterea limbii franceze poate reprezenta un avantaj;
    - Foarte buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii. Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare, prezenta de spirit si capacitatea de a se adapta la situatii noi/ neprevazute. Autonomie si independenta în lucrul cu clientii. Capacitate de adaptare la un ritm de lucru alert si la dinamica dezvoltarii companiei;
    - Atestat de inspector resurse umane – reprezinta avantaj.

    Responsabilitati

    Întelegi provocarile din lumea Salarizarii si Administrarii de Personal?
    Te fascineaza ideea de a te dedica activitatii de salarizare si administrarii de personal pentru România, dar si pentru societati internationale?


    Atunci VEO are nevoie de expertiza ta!
    Vei fi parte a unei echipe de profesionisti care asigura toate activitatile legate de evidenta personalului si de salarizare (pentru sediile companiei din România si Europa).


    Ne adresam tie, expertului în salarizare si administrare personal, cel care va:
    - calcula si tine evidenta salariilor (pontaje, evidenta absente: concedii medicale si de odihna, etc.), cât si a taxelor aferente;
    - verifica corectitudinea statelor de plata pentru sediile externe si te vei asigura de respectarea termenelor limita;
    - întocmi si depune declaratiile lunare aferente salariilor;
    - întocmi documentele în legatura cu angajarea, modificarea si încetarea contractului individual de munca;
    - face înregistrari în Revisal (contracte, acte aditionale, încetari);
    - se va ocupa de formalitatile de detasare, delegare si formare profesionala a salariatilor ;
    - întocmi adeverinte si va reprezenta societatea în cazul controalelor organizate de autoritatile locale;
    - oferi consultanta Managementului cu privire la temele legate de legislatia muncii.

    Alte informatii

    Beneficii:
    + posibilitatea dezvolt?rii în domeniul Payroll Interna?ional
    + dezvoltarea competen?elor lingvistice ?i de relationare, în special limba englez? (fiind în contact continuu cu cabinetele externe);
    + oportunitate de a activa într-o companie interna?ional?, cu sedii în 7 ??ri;
    + pachet de recompense care include beneficii financiare ?i non-financiare;
    + training ini?ial ?i continuu specific activit??ii desf??urate;
    + Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activit??i sportive, asigur?ri medicale, seven cards etc.