Asistent Administrativ (departamentul Juridic) - 110809

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile METRO Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ (departamentul Juridic) - 110809 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: METRO Romania
Domeniu:
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.09.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    METRO is a championing Independent Business. For the fourth consecutive year, we are certified as "Top Employer 2024", a certification that places us in the top of the best employers in Romania and Europe. As an international leader in wholesale and METRO's largest sales line, we are passionate about supporting the growth of over 24 million customers, which means 24 million different challenges, ambitions and dreams. We are more than just a supplier; we are trusted relationship builders who understand and anticipate our customers' needs. We have unique food expertise, an outstanding global perspective and decades of experience to ensure they have the best products, services and technologies to succeed. Our team is focused on success, so we look confidently to the future. Our global employer branding campaign "Shape the M" is a recognition of the contribution each METRO Romania employee makes to the success of the company.

    Cerinte

    Pentru a avea succes în acest rol și pentru a te putea bucura de cafeaua de dimineațã alãturi de colegi, vei avea nevoie de:

    •Atitudine proactivã și deschidere cãtre a învãța lucruri noi;
    •Abilitãți dezvoltate de comunicare interpersonalã;
    •Atenție la detalii și bune abilitați de organizare;
    •Abilitãți de gestionare a proiectelor - reprezintã un avantaj
    •Minim 1 an experiențã într-un rol similar
    •Cunoașterea limbii engleze - nivel avansat
    •Abilitãți avansate de lucru cu pachetul Microsoft Office
    •Studii superioare;

    Responsabilitati

    Alãtura-te echipei si te vei ocupa de:

    •Activitãți administrative (menținerea corespondenței, activitãți organizatorice: conferințe telefonice/video, arhivare, înregistrarea contactelor în baza de date, prezentãri ale departamentului Juridic, etc.)
    •Oferirea de suport în crearea documentelor legale, rapoartelor legale, suport în pregãtirea documentelor necesare
    •Asigurarea sprijinului echipei în activitatile si proiectele desfãșurate

    Ce oferim in schimb?

    •Vei avea sprijinul unei echipe de profesioniști
    •Vei gãsi la noi un mediu prietenos și oportunitãți de dezvoltare
    •Program scurt vineri (ziua se terminã în jurul orei 14:30)
    •Tichete de masã pentru fiecare zi lucratã
    •Asigurare medicalã

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (11)