Office Assistant

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal,  de 10 ani pe piata din Romania cu peste 500 de salariati temporari pusi la dispozitia clientilor nostrii cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    - Absolvent de studii superioare în domeniul marketingului;
    - Experienta de minim 1 an pe un post similar;
    - Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;.
    - Cunoștințe avansate în MS Office;
    - Cunoștințe limba engleză - nivel mediu;
    - Capacitatea de a lua decizii;
    - Planificare și organizare;
    - Orientare spre rezultate.

    Responsabilitati

    - Preluarea apelurilor cu scopul de a soluționa toate solicitările clienților externi și interni, conform procedurilor și instrucțiunilor în vigoare;
    - Recepționarea și înregistrarea tuturor apelurilor provenite de la clienti;
    - Participarea la toate sesiunile de instruire pentru îmbunătățirea performanțelor proprii;
    - Menținerea confidențialitatii datelor cu caracter profesional;
    - Identificarea necesităților clienților și consilierea acestora pentru alegerea serviciilor potrivite;
    - Menținerea relației cu clienții existenți;
    - Monitorizarea permanentă și actualizarea bazei de date;