CUSTOMER CARE CU LIMBA ITALIANĂ ȘI ROMÂNĂ

Angajator: ManpowerGroup CZ
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    For more than 70 years, Manpower has been dedicated to enriching people’s lives with meaningful employment and development opportunities, and providing companies with innovative workforce solutions that help them increase agility, improve productivity and boost the bottom line.

    Cerinte

    Cunoștințe limba italiană nivel avansat

    Studii medii superioare.

    Bune cunoștințe ale programului Microsoft Office.

    Experiență în call-center-minim doi ani.

    Disponibilitate pentru lucru în ture 24/7

    Responsabilitati

    Sistemul tiketing de monitorizare și gestire help-desk.

    Gestionarea apelurilor inbound/outboud pentru clienții deținători de anumite produse bancare (POS, aplicații bancare online,carduri de debit/credit).

    Respectarea standardelor de calitate ale Companiei în ceea ce privește raportul cu clienții săi

    Alte informatii

     Beneficii:

    Pachet salarial atractiv și alte beneficii

    Bonus de performanță anual

    Decontare taxi pentru turele de noapte

    Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică

    Oportunități reale de creștere personală și profesională într-o companie multinațională