Trade Marketing Coordinator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Meda active.


Vezi toate job-urile Trade Marketing Coordinator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Meda
Domeniu:
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.08.2020
    Scurta descriere a companiei

    Dacă “îți sunăm cunoscut” dar nu știi de unde să ne iei, atunci probabil ne știi direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurștii noștri din piept de pui, cei mai vânduți din piață și galaxie. E bine și așa.
    Meda Prod ’98 SA a apărut în 1998, deci facem 20 de ani, suntem de-o seamă cu voi.
    Și am crescut până am ajuns pe a patra poziție în piață.

    Cerinte

    -Studii universitate absolvite, cele de profil reprezinta un avantaj;
    -Experienta anterioara de minim 2 ani in Trade Marketing;
    -Cunoasterea instrumentelor si principiilor de marketing (produsul, promovarea, pozitionarea si pretul);
    -Abilitati de prezentare, management de proiect si gandire analitica;
    -Capacitate de a gestiona parteneri multipli;
    -Proactivitate si creativitate;
    -Fluenta in limba engleza;
    -Cunoasterea pachetului MS Office la nivel profesional.

    Responsabilitati

    -Participa la dezvoltarea planului anual de business, in conformitate cu strategia comerciala;
    -Implementeaza (impreuna cu echipa de vanzari) actiunile operationale;
    -Ajusteaza strategiile, in functie de contextul de business si piata;
    -Gestioneaza bugetele de trade marketing pe canalele de vanzare vs. cheltuielile anuale planificate aprobate;
    -Monitorizeaza, urmareste, propune masuri de corectie si evalueaza activitatile din aria de responsabilitate;
    -Aduna si comunica prin diferite mijloace toate informatiile legate de activitatile intreprinse de catre concurenta, pe canalele Modern Trade;
    -Contribuie la procesul de angajament al clientului, transpunand activitatile din interiorul canalului in activitati competitive dedicate clientilor, in colaborare cu departamentul de vanzari;
    -Imbunatateste in permanenta procesele (comert si vanzari) si exploateaza oportunitatile de dezvoltare care pot aduce rezultate mai bune si costuri mai mici pentru companie.