Junior Management Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile LAROPHARM active.


Vezi toate job-urile Junior Management Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: LAROPHARM
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.03.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Din 2001, suntem o companie farmaceutică solidă, cu o dezvoltare armonioasă în domeniile pe care le abordăm: cercetare, producţie şi distribuţie. Misiunea noastră este să îmbunătățim sănătatea oamenilor oferind produse de calitate la prețuri accesibile, iar viziunea noastră este să devenim unul dintre cei mai puternici și de încredere producători de produse farmaceutice din România prin investiții în direcția extinderii și diversificării portofoliului de produse.

    Deţinem una dintre cele mai moderne fabrici de produse farmaceutice, respectând regulile privind Bună Practică de Fabricaţie (GMP) pentru producţia şi distribuţia medicamentelor, cu laboratoare de cercetare de cel mai înalt nivel, linii de producţie moderne şi o puternică echipa de reprezentanţi medicali şi de vânzări, ne numărăm printre principalii competitori autohtoni de pe piaţa farmaceutică din România.

    Cerinte

    Requirements:
    · 2 years of administrative/office experience;
    · Fluency in English;
    · Proficient with Microsoft Office, especially Excel;
    · Excellent verbal and written communication skills;
    · Proactive and efficient;
    · Attention to details;
    · Bachelor’s degree in Economics or related field;
    · Ability to work well under limited supervision.

    Responsabilitati

    Job Description:
    · Handling incoming calls and other communications;
    · Creating, maintaining, and entering information into databases;
    · Preparing letters, presentations and reports;
    · Organising meetings and managing databases;
    · Booking transport and accommodation;
    · Organising company events;
    · Dealing with correspondence, complaints and queries;
    · Managing office budgets;
    · Liaising with staff, suppliers and clients.

    Alte informatii

    Benefits:

    An environment that encourages learning and development;
    The opportunity to develop your skills and abilities in a friendly environment;
    Competitive salary based upon skills and experience;
    Health plan;
    Meal vouchers.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (38)