Contabil Senior

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Productie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Credem in tine!

    Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

    Cine este Adecco?

    Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

    Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

    Noi si voi, suntem Adecco.

    Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
    Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

    Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

    Cerinte

    Daca ai experienta in contabilitate, te pasioneaza cifrele si vrei sa evoluezi in cariera, iata care este profilul candidatului ideal:

    Responsabilitati

    Profilul candidatului ideal

    - Studii superioare finalizate în domeniul financiar-contabil;
    - Cunoștințe solide de operare PC (suita Office: Excel, Word, Power point etc);
    - Atenție la detalii, persoană organizată, responsabilitate pentru activitatea desfășurată.

    Cerintele postului

    -Inregistrare documente contabile cu programul de contabilitate (monografii contabile privind: furnizorii, clienţii, registrul de bancă, de casă, deconturi de cheltuieli, salarii, cheltuieli in avans, mijloace fixe, obiecte de inventar);
    -Inregistrarea tuturor operatiunilor contabile pana la balanta de verificare; analiza si interpretarea balantei lunare, identificarea aspectelor si trendurilor negative prin analiza conturilor la nivel sintetic si analitic si sesizarea conducerii departamentului asupra aspectelor problematice;
    -Reconciliaza lunar softul contabil cu statele si situatiile departamentului HR;
    -Organizeaza si supravegheaza indeplinirea tuturor etapelor din procesul de casare active;
    -Intocmeste lunar declaratii sau rapoarte catre BNR/Statistica si alte organisme locale;
    - Analiza situațiilor financiare anuale. Analiza P&L pe centre de cost;
    - Verificarea lunară a corectitudinii datelor din jurnalul de vânzări și jurnalul de cumpărări. Corectare erori în materie de TVA;
    - Evidența stocurilor de mărfuri, materii prime, produse finite, materiale consumabile pe depozite, grupe, categori. Participare la inventar, întocmirea documentelor specifice unui inventar - decizie, declarații, liste de inventariere, procedurii de inventariere, analiza rezultatelor obținute în urma efectuării numărărilor, realizarea centralizatoarelor cu diferențele cantitative constatate în urma inventarierii în scopul operarării acestora în gestiune, oferirea de asistență la întocmirea procesului verbal al inventarierii.
    - Responsabil cu informarea departamentelor companiei cu privire la modificările legislative, prepronderent din domeniul fiscal. Actualizarea manualului de politici contabile astfel încat acesta să fie în conformitate cu reglementările contabile aplicabile în cazul existenței unor modificări legislative;
    - Constinte privind intocmirea declaratiilor lunare si anuale (100, 101, 107, 112, 300, 394, mediu, Bilant etc.)


    Alte informatii


    Daca acest job ti se potriveste, aplica cu incredere! Te vom contacta in cel mai scurt timp :)