Ofiter credite

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Daca:

    Ai abilitati de comunicare si esti orientat catre success
    te adaptezi usor in functie de situatie si esti deschis catre noi idei si persoane
    ai perseverenta si dorinta de a avansa in cariera
    iti place lucrul in echipa si de asemena poti lucra si individual
    iti place sa muncesti si esti dispus/a sa investesti timp si efort pentru a-ti atinge obiectivele
    Consideram avantaje:

    -experienta in analiza de credite
    -motivare si flexibilitate
    -abilitati excelente de comunicare si determinare
    -orientare catre rezultate si abilitate de lucru sub presiune

    Responsabilitati

    Responsabilitatile tale in cadrul echipei:

    -gestionarea apelurilor cu clientii
    -asumarea deciziei de creditare conform procedurii in vigoare
    -gestionarea aplicatiilor de imprumut ale clientilor
    -verificarea conditiilor de eligibilitate ale clientilor
    -furnizarea raspunsurilor la solicitarile clientilor
    -asigurarea unui nivel inalt de calitate al serviciilor de reprezentare in conformitate cu -standardele stabilite de catre companie
    -raportarea constanta catre superiorul direct si management
    -implicare si determinare in atingerea target-ului

    Alte informatii

    Programul de lucru:

    Programul de lucru:

    Luni-Vineri 8 ore + 1 ora pauza in intervalul: 09:00-18:00 sau 11:00–20:00 (la alegere).

    Sambata – 09:00-18:00 (optional)

    In cazul in care ziua de sambata va fi lucrata, ziua de luni va fi o zi libera.

    Beneficii:

    programul de lucru este flexibil, iar locatia este accesibila, in centrul orasului
    pentru a sustine dezvoltarea profesionala si personala iti oferim training-uri care te ajuta sa iti indeplinesti responsabilitatile incredintate
    alaturi de un salariu atractiv iti oferim si bonusuri in functie de rezultatele obtinute
    conditii profesionale de lucru, atmosfera competitiva in cadrul unei echipe tinere

    CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: recrutare[]abchumancapital.ro