Asistent manager

Angajator: GETICA 95 COM
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    In piata de energie electrica, GETICA 95 COM activeaza inca din anul 2010 cand a si obtinut licenta de furnizare, iar pe piata gazelor naturale este prezenta din 2012, fiind licentiata si in acest domeniu.

    In momentul actual GETICA 95 COM este pe locul 3 intre furnizorii de energie electrica pe piata concurentiala din Romania.

    Cerinte

    Nivel de studii: absolvent al unei forme de invatamant superioare;
    Experienta in specialitate: min. 1 an pe post.
    Aptitudini:
    -corectitudine, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
    - persoana comunicativa, activa, dinamica, cu initiative, flexibila, dornica de a invata rapid;
    - seriozitate, rezistenta la stres;
    - claritate si fluenta in exprimare;
    - abilitatea de a se adapta diverselor tipologii de clienti.

    Responsabilitati

    - cunostinte bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet;
    - limba engleza scris/vorbit, nivel incepator/mediu;
    - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
    - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
    - capacitate de a respecta termene limita;
    - atentie catre detalii;
    - placere si abilitate de a invata lucruri noi;
    - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
    - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
    - preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
    - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
    - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
    - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea; corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
    - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
    - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
    - actualizarea bazei de date documente;
    - rezervari hotel parteneri externi, etc.;
    - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
    - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.

    Alte informatii

    Program de lucru de luni până vineri, 08:30-17:30, o oră pauză de masă.