Contabil junior experimentat | Business Process Solutions

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Deloitte Romania active.


Vezi toate job-urile Contabil junior experimentat | Business Process Solutions active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Deloitte Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2020
    Scurta descriere a companiei

    Voted the Most Desired Employer in Romania, in the Financial Services Industry, three consecutive times, in the Catalyst surveys, Deloitte Romania provides services in audit, tax, legal, consulting, financial advisory, risk advisory, business processes as well as technology services, through 2,000 professionals. The Regional Audit Delivery Center (RADC) provides Audit services to various Country Member Firms from Deloitte Central Europe and to their clients. The Tax & Legal Delivery Center (TLDC) offers services focused on 5 service lines: GES (Global Employer Services), Business Tax, Global Tax Center Europe, Global Trade Advisory (GTA) and Legal Center of Excellence (CoE).
    Worldwide, Deloitte serves four out of five Fortune Global 500 companies through a globally connected network of member firms in more than 150 countries and territories, with over 330,000 professionals. The organization is recognized among “World’s Best Workplaces™” by Great Place to Work® and Fortune and among “World’s Most Attractive Employers”, by Universum, according to 2020 surveys.

    We believe that innovation comes from contrasting disciplines, backgrounds and cultural perspectives and that the innovative solutions our people deliver have to always make an impact that matters. We celebrate individual strengths and we prioritize our people’s well-being.

    You bring the ambition, we’ll provide the opportunities.

    Cerinte

    Studii în domeniu economic și cunoștințe relevante de contabilitate si in ințelegerea situațiilor financiare;
    Experienta 2 ani in firme de contabilitate;
    Cunostinte de fiscalitate (TVA, impozit pe profit, impozit pe veniturile nerezidentilor etc.);
    Cunostinte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (obligatoriu), programe specifice de contabilitate (constituie avantaj cunoasterea SAP sau Navision);
    Limba engleza la nivel mediu;
    Capacitate de adaptare la un mediu dinamic;
    Seriozitate, meticulozitate, proactivitate, initiativa;
    Abilități analitice solide si capacitate de a indeplini sarcinile ce-i revin.

    Responsabilitati

    Pregătește și postează înregistrările contabile specifice societăţilor din portofoliu;
    Pregătește situațiile de închidere de lună și asigură desfășurarea acestora în termenul stabilit;
    Analizeaza principalele conturi din balanta de verificare cu scopul de a urmări coerenţa şi justificarea soldurilor;
    Participa la pregatirea situațiilor financiare statutare, a pachetelor de raportare si a reconcilierilor sub supravegherea superiorului ierarhic;
    Indeplinirea altor sarcini cu referire la înregistrările contabile periodice trasate de către superiorul ierarhic;
    Urmărește și ține evidența tuturor proiectelor alocate.