Customer Advisor with Spanish

Angajator: WEBHELP Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 12.08.2020
    Scurta descriere a companiei

    Webhelp is a 50,000 people-strong global leader in business process outsourcing (BPO). We continue to specialise in customer experience but our capabilities extend across voice, social and digital channels. Our outsourced services have also expanded to include payment management, sales and marketing services.
    We engineer customer experiences on behalf of some of the world’s most progressive brands and through our transformational outsourcing proposition we can drive performance improvement, deliver a real and lasting transformation in clients’ operating models and deliver material financial advantage.
    Since its inception, Webhelp has grown significantly with more than 500 partners being served by our global teams which cross 35 countries and more than 140 customer experience hubs. In the last four years alone, our revenues have grown by more han 250%. We achieved this by investing in our people and the environment they work in, and developing the analytical and operating capability to deliver truly transformational outsourcing with solutions which meet the challenges of a now omni-channel world.

    Cerinte

    Ce ne dorim de la tine:

    Să cunoști limba Spaniolă mediu spre avansat
    Să fii orientat către nevoile clientului și să te adaptezi ușor
    Să ai capacitate de analiză și atenție la detalii
    Să ai excelente abilităti de comunicare
    Să fii proactiv și bun un jucător de echipă

    Responsabilitati

    Ce vei face la Webhelp:

    Oferi suport prin telefon sau e-mail clienților și îi consiliezi în privința alegerilor pe care le pot face
    Asiști clienții în ceea ce privește livrarea din momentul în care pleaseaza comanda până când aceasta ajunge la destinație
    Gestionezi conturile clienților; contribui la rezolvarea sesizărilor acestora și propui soluții pentru solicitările lor
    Contribui la creșterea satisfacției clienților și la fidelizarea celor existenți

    Alte informatii

    Ce beneficii vei avea:

    Pachet salarial atractiv cu bonusuri și beneficii flexibile
    Program de muncă flexibil (inclusiv part-time) Luni – Duminica 8:30 – 5:30 AM (25% spor de noapte si de weekend)
    Un mediu de lucru tanăr, dinamic care îți va permite să înveți și să evoluezi pe plan profesional 
    95% din promovările noastre sunt din intern
    Vei beneficia de traininguri care te vor ajuta să îți dezvolți mai bine orientarea spre client, abilitătile analitice și munca în echipă