Credit Controller

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Credit Controller active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Noi apreciem oamenii care:

    Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza;

    Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive clientilor;

    Sunt ambasadorii lucrului in echipa;

    Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente

    Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.

     

    Esti potrivit pentru noi, daca:

    Cultivi calitatea si vii cu solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;

    Sustii si te implici in atingerea obiectivelor de echipa;

    Ai minim 2 ani experienta intr-o pozitie similara;a

    Cunostintele de Charisma ERP constituie un avantaj;

    Ai cunoştinţe PC: (ex.:MS Office, Visio, PM Project, ERP);

    Ai cunostinte de limba Engleza – mediu/avansat;

    Esti absolvent de Studii Universitare -  preferabil specializare in finante/contabilitate.

    Responsabilitati

    Iata cum vei contribui la reusitele echipei de vanzari si care vor fi atributiile tale:

    Administrezi software-ul de colectare a creantelor;
    Urmaresti recuperarea sumelor restante datorate de clienţi, conform termenelor si procedurilor companiei;
    Mentii legatura cu agentia de recuperare.
    Raportezi catre acestia clientii de recuperat, furnizezi documentele necesare si urmaresti incasarea creantelor;Intocmesti rapoartele periodice cu privire la procesul de collection, in vederea imbunatatirii continue a rezultatelor obtinute si situatiile legate de solduri atat intermediar, cat si la final de luna;

    Pastrezi legatura permanent cu responsabilii de colectare pentru respectarea procedurii si a modului de lucru, indeplinirea activitatilor de colelctare in in vederea recuperarii sumelor datorate de clienti;
    Propui variante de achitare a restantelor;
    Prelucrezi reclamatiile clientilor pentru a solutiona toate problemele din sfera sa de competenta;
    Pastrezi legatura cu alte departamente in vederea transmiterii reclamatiilor sau cererilor clientilor care nu pot fi rezolvate in departamentul Collection;
    Calculezi lunar provizionul pentru clientii restanti (bad debts);
    Dupa ce se epuizeaza toate metodele interne de recuperare a debitelor restante, trimiti dosarele acestora catre agentia de recuperare, conform procedurii;
    Urmaresti si raportezi incasarile prin agentie.
    Validezi facturile de comision ale agentiei;
    Dupa epuizarea tuturor cailor amiabile de recuperare, analizezi dosarele clientilor si faci propunerea de transmitere a acestor in instanta;
    Urmaresti dosarele in instanta si apoi in executare, oferind responsabililor de procese toate informatiile si documentele suplimentare necesare.

     

    Ce oferim:

    Un mediul de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua;

    Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale;

    Zile libere platite in plus fata de cele 21 standard;

    Tichete de masa in valoare de 15 lei/ tichet;

    Abonament medical la serviciile REGINA MARIA;

    Discount-uri la parteneri externi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (75)