Intern - Controlling

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Intern - Controlling active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Internship
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    De ce Regina Maria?

    Pentru ca avem grija de oameni si credem in responsabilizarea lor prin oferirea tuturor instrumentelor necesare pentru atingerea succesului profesional. Suntem o echipa tanara si dinamica, ce se mareste o data cu extinderea companiei si care este gata sa te intampine cu mult entuziasm si sa iti ofere mediul perfect pentru dezvoltarea carierei tale.

     

    Esti potrivit pentru noi, daca:

    Esti o persoana motivata de atingerea rezultatelor si care cauta permanent solutii inovative;

    Ai o atitudine orientata spre identificarea & solutionarea problemelor;

    Esti organizat/ a si iti planifici activitatea pentru atingerea obiectivelor;

    Ai cunostinte de MS Office – nivel mediu/ avansat.

    Responsabilitati

    Iata cum vei contribui la reusitele echipei si care vor fi atributiile tale:

    Acorzi suport în ceea ce privește atât dezvoltarea și participarea la proiecte, cât și în privința activităților principale ale departamentului în care ești alocat, în funcție de planificarea managerului direct;

    Administrezi relația contractuala cu prestatorii externi de servicii;

    Gestionezi documente cu privire la relația cu partenerii externi;

    Acorzi suport în ceea ce privește implementarea și gestiunea diferitelor platforme informatice;

    Acorzi suport în gestionarea proceselor interne ale departamentului din care faci parte;

    Completezi corect și la timp bazele de date specifice ariei de activitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (128)