Business Development Manager - unelte si utilaje

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Inginerie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.08.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    - Studii superioare
    - Operare PC nivel avansat: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
    - Internet (motoare de cautare)
    - Limba engleza nivel avansat
    - Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara
    - Carnet de conducere categoria B
    - Disponibilitate pentru deplasari: minim 80% din timpul de lucru
    - Cunostiinte avansate de marketing si vanzari
    - Abilitati reale de planificare si organizare
    - Cunoasterea in detaliu a pietei de profil
    - Personalitate energica
    • Competente:
    - Economica: calculatie preturi
    - Comerciala: analiza contract, clauze comerciale, negociere
    - Marketing: prospectare piata (concurenta, distribuitori, consumatori), mix de marketing
    - Comunicare: corespondenta de afaceri (clienti, consumatori, etc)
    • Abilitati:
    - Comunicare, interrelationare
    - Rezolvare de probleme, initiativa
    - Gandire proactiva
    - Orientare catre client
    - Cooperare/munca in echipa
    - Adaptabilitate
    - Capacitate de analiza si sinteza
    - Cunostinte aprofundate privind conceptele de piata
    - Creativitate, inovatie si usurinta in exprimarea ideilor
    - Managementul timpului, rezistenta la stres

    Responsabilitati

    ATRIBUŢIILE PRINCIPALE ALE POSTULUI:
    • Are ca obiectiv principal extinderea afacerii prin gasirea de noi canale de vanzare si de noi clienti.
    • Stabileste portofoliul de produse destinate vanzarii catre noile canale identificate
    • Urmareste impreuna cu NSM activitatea colegilor din departamentul de vanzari pentru concretizarea afacerilor identificate.
    • Dezvoltarea portofoliului de legaturi si retele de colaborare
    • Promovarea produselor si serviciilor
    • Promovarea inovarii si schimbarii in cadrul organizatiei
    • Gestionarea inovatiei produselor sau serviciilor in cadrul organizatiei
    • Planificarea vanzarilor pentru toate produsele de interes catre noile canale de vanzare.

    SARCINI ŞI ÎNDATORIRI SPECIFICE:

    • Aplica si urmareste implementarea strategiei de vanzari pe termen scurt, mediu si lung pentru gama de produse alocata/ clienti recrutati.
    • Urmareste respectarea strategiei de marketing aprobate;
    • Gestioneaza corect si eficace brand equity-ul companiei;
    • Coordoneaza si urmareste implementarea politicilor de marketing conform planului de marketing aprobat (produse, pret, distributie si promovare) si atingerea ROI (return on investment) pentru investitiile de marketing;
    • Este responsabil de strategia si actiunile tactice de comunicare interna si externa precum si de strategia comunicarii directe catre consumatori, prin canale si forme multiple de promovare;
    • Urmareste vanzarile, evalueaza rezultatele campaniilor si propune activitati promotionale viitoare;
    • Coordoneaza activitatea de cercetare de piata si benchmarking si vine cu propuneri de oportunitate, respectiv corectii in timp util.
    • Colecteaza informatii relevante din piata cu privire la competitie, piata si mediul de afaceri, le analizeaza si propune cai de reactie.
    • Analizeaza, evalueaza si vine cu propuneri privind activitatile la nivel de trade marketing, promotii, vanzari, portofoliu de produse si oferte comerciale in vederea imbunatatirii permanente a loialitatii clientilor, atragerea clientilor noi, castigarea de spatiu la raft, imbunatatirea merchandising-ului.
    • Ajuta la realizarea tuturor materialelor ce servesc ca suport de marketing.
    • Creeaza si intretine o baza de date extinsa pentru gama de produse de care este responsabil, baza de date ce trebuie sa contina informatii generale despre produse, date tehnice, modele corespondente ale competitorilor si preturile cu care acestea sunt comercializate.
    • Transmite informatiile relevante despre piata si competitori catre management si respectiv colegii din Departamentele de Vanzari si Marketing;
    • Intocmeste si prezinta rapoarte saptamanale/lunare/trimestriale/anuale in concordanta cu cerintele managementului;
    • Intocmeste raport sapatamanal de activitate proprie
    • Intocmeste rapoarte zilnice/lunare/trimestriale/anuale la cererea superiorilor
    • Este responsabil cu indeplinirea sarcinilor administrative curente legate de pozitie sau departament;