Ofiter Operatiuni - perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Garanti BBVA Romania active.


Vezi toate job-urile Ofiter Operatiuni - perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Garanti BBVA Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Vaslui
  • Actualizat la: 16.08.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Garanti BBVA Romania am creat un climat care inspiră colaborarea și comunicarea. Am  construit astfel o echipă unită și energică, care pune întotdeauna clientul pe primul loc. Susținem aspirațiile colegilor noștri și îi încurajăm să se perfecționeze continuu și să își urmeze pasiunile. Ca echipă, ne preocupă creșterea eficienței operaționale și îmbunătățirea constantă a serviciilor oferite clienților.

    Cerinte

    • Cel putin 2 ani experienta anterioara pe o pozitie similara;
    • Experienta in lucru cu operatiuni cu si fara numerar minim 2 ani;
    • Atentie la detalii, gandire analitica;
    • Rezistenta la stres;
    • Bune cunostinte de operare pe calculator;
    • Limba engleza – nivel mediu ;
    • Atitudine pozitiva, integritate, seriozitate.

    Responsabilitati

    • Deschide conturi pentru clienti persoane fizice si juridice,
    • Executa toate operatiunile legate de transferuri interne in valuta, depozite la termen si overnight precum si schimburi valutare pe conturile clientilor persoane fizice si juridice, inclusiv obtinerea aprobarilor pentru rate / cursuri de schimb negociate;
    • Intocmeste contracte de credit / garantie, le transmite spre validare si gestioneaza semnarea acestora;
    • Gestioneaza si monitorizeaza instrumentele de plata prezentate ca si garantie la creditele acordate de agentie, inclusiv biletele la ordin in alb;
    • Pregateste documentatia necesara utilizarii creditelor si o trimite departamentelor relevante din Centrul Operational;
    • Monitorizeaza utilizarile si rambursarile din credit, efectueaza schimburile valutare aferente acestora si platile, dupa caz;
    • Monitorizeaza toate tranzactiile initiate de agentie catre alte departamente din Centrala in cursul unei zile pana la finalizarea lor;
    • Prezinta si promoveaza produsele si serviciile Bancii catre clienti, furnizand servicii bancare de calitate; este responsabil pentru atingerea obiectivelor de vânzări fixate;
    • Ofera suport operational pentru domeniile Corporate, IMM si Persoane Fizice, dupa caz;
    • Inlocuieste Operatorul Ghiseu ori de cate ori este necesar sau la solicitarea Directorului Agentiei; indeplineste atributiile acestuia si preia sarcinile si responsabilitatile specifice in perioadele in care acesta nu este disponibil sau la solicitarea Directorului Agentiei, in conformitate cu procedurile bancii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (180)