Reprezenant notificari daune

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Reprezenant notificari daune active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

     Studii: medii
     Experienţă/vechime: nu este necesara, insa ar fi un plus o experienta in domenii conexe relatiilor cu clientii;
     Limbi străine: engleza - nivel mediu;
     Abilităţi /calităţi individuale: bune abilitati de comunicare, echilibru emotional, incredere in fortele proprii, orientare spre gasirea de solutii, rezistenta la stres, capacitate de a invata rapid, spontaneitate, limbaj si vocabular adecvat, planificare si organizare, atentie la detalii si munca in echipa;

    Responsabilitati

     Oferi raspunsuri corecte, complete si prompte la solicitarile primite de la clienti si terti, potrivit limitelor de competenta stabilite intern (prin telefon si/sau email);
     Preiei reclamatiile primite de la clienti si le solutionezi potrivit procedurilor in vigoare;
     Cooperezi cu celelalte departamente implicate, in vederea obtinerii informatiilor necesare formularii unui raspuns adecvat pentru client;
     Contactezi clientii, potrivit unor scenarii prestabilite;
     Respecti standardele de calitate referitoare la preluarea apelurilor, tehnicile de sustinere a unei convorbiri telefonice, atitudinea pro-client.