Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Oportunități excelente pentru absolvenți cu posibilitate Part-time!!
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup CZ active.Vezi toate job-urile Oportunități excelente pentru absolvenți cu posibilitate Part-time!! active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup CZ |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.10.2020 |
Remote work: | On-site |
For more than 70 years, Manpower has been dedicated to enriching people’s lives with meaningful employment and development opportunities, and providing companies with innovative workforce solutions that help them increase agility, improve productivity and boost the bottom line.
Cerinte
· Cunoștințe limba engleză nivel mediu/avansat este un avantaj dar nu o necesitate
· Studii medii (studiile superioare sunt un avantaj)
· Experiență de 6-12 luni în sfera relaţiilor cu clienţii / orice experiență anterioară în call center / consumer care sau customer service constituie un avantaj
· Bune cunostinte de operare PC-pachetul MS Office
· Abilităţi de comunicare
· Abilităţi de ascultare
· Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă
· Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru
· Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi
· Cunoştinţe despre produsele şi serviciile companiei
· Integritate si etică profesională, simțul responsabilitatii
· Execelente abilități de comunicare si relaționare cu clientii, furnizorii si angajații companiei
· Dedicație, tenacitate si orientare continuă spre obținerea de rezultate
· Curiozitate si receptivitate la nou, dorința de autoperfecționare și interes pentru inovație si creativitate
· Inbound/Outbound -depinde de nevoile clienților
· Furnizarea informațiilor de înaltă calitate clienților cu care interacționezi.
· Contribuirea activă în vederea îndeplinirii obiectivelor compartimentului respectând standardele de calitate.
· Comunicarea cu clienții..
· Promovarea produselor şi servicii clienților Utilizatorului în toate apelurile eligibile
Salariu și beneficii:
· Salariu fix
· Spor pentru orele suplimentare
· Spor pentru zilele de weekend
· Indemnizație de vacanță
· Bonuri de masă
· Alte beneficii
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
CONSULTANT JUNIOR PENTRU AUR DE INVESTITII SI VALUTA - BUCURESTI Aplica fara CV | |
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Coordonator Departament Administrativ Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (329) |
Raporteaza eroarea la