Consilier clienti service

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Consilier clienti service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Chitila
  • Actualizat la: 03.09.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, expert recunoscut in oferirea unei game complete de echipamente si servicii pentru transportul frigorific, suntem in cautarea unui Consultant Clienti Service.

    Ce ne dorim:
    Studii superioare, de prefertat in domeniul tehnic/ auto/ transporturi/autovehicule rutiere;
    Experienta solida pe o pozitie similara in vanzari/consultanta;
    Limba engleza la un nivel mediu-conversational;
    Cunostinte de utilizare PC (MS Office, ERP)
    Abilitati excelente de comunicare, consiliere si negociere;
    Capacitate de organizare si prioritizare;
    Dinamism si pro-activitate.


    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Asigurarea si realizarea programarii optime a lucrarilor, gestionand planificatorul
    Consilierea clientilor si solutionarea solicitariilor acestora in toate etapele procesului de service
    Asigurarea si promovarea activa a serviciilor si vanzarea pieselor;
    Inregistrarea solicitarii clientului si elaborarea comenzii de reparatie;
    Preluarea si predarea autovehiculului catre client insotite de informatii legate de comanda si factura.


    Alte informatii

    Pachet Beneficii:
    -Pachet salarial motivant;
    -Bonusuri de performanta;
    -Mediu de lucru deosebit in cadrul unui colectiv tanar si dinamic;
    -Tichete de masa;
    -Pachet servicii medicale private in reteaua Regina Maria;
    -Perspective de promovare;