Problem Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.Vezi toate job-urile Problem Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Vodafone Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.09.2020 |
Remote work: | On-site |
Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.
La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.
De ce Vodafone?
• Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
• Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
• Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
• Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
• Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.
Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.
Responsible for reviewing problem backlog and proactively taking actions to identify problems and find solution in order to eliminate recurring incidents and to minimize the impact of incidents that cannot be prevented.
Responsible with managing the problems on different IT areas or systems for the entire lifecycle.
Creates the project plan in order to find the Root Cause of the problems within IT production environments and a possible solution for them:
o Identifies resources needed to resolve problems
o Coordinates teams for identifying the Root Cause for all the problems raised by the Incident Management Team
o Coordinates meetings to resolve problems
o Align with Change Management team in order to rollout the fixes for the existing problems
o Produces Problem Management reports
· Maintain inventory of all the problems and their corresponding status
· Prevents the replication of Problems across multiple IT systems
· Project Management experience:
o Creates the project plan for finding the Root Cause and solution to fix of all problems within IT area
o Coordinates all the necesary teams in order to find RCA and solve the problems
· ITIL experience, within Service Transition and Operations
· Problem solving, quick decision maker
· Good team player with excelent communication skills, both in Romanian and English
· Able to provide concise reports
· Time management and Priority management skills
Note: Previous relevant experience is greatly appreciated.
Certifications:
· Bachelor's degree or relevant experience
· ITIL: Foundation level minimum
· Project Management certification (advantage): PMP, Prince2
· Instrumente specifice de testare (reprezinta un avantaj): HP Application Lifecycle Management (ALM), Load Runner, QTP.
· Experience/Knowledge with Data Bases (advantage): ORACLE, MS SQL, MySQL.
· Experience/Knowledge with Agile Methodology (advantage)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Manager Hybrid | |
Software Program Manager Aplica fara CV | |
Content Manager with AEM skills Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (420) |
Raporteaza eroarea la