Contabil Junior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Contabil Junior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.10.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group recruteaza pentru partenerul sau, companie de top la nivel global care acopera o gama vasta de produse in domeniul incalzirii si climatizarii, candidati pentru rolul de Contabil Junior.

    Cerinte:

    Studii superioare profil economic / financiar / contabilitate;
    Cunostinte operare PC (Microsoft Excel - nivel minim mediu);
    Cunostinte limba engleza - nivel mediu-avansat;
    Proactivitate, spirit de intiativa, capacitate de solutionare.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Facturare

    Emite facturile catre Clienti si se asigura ca acestea sunt intocmite fara diferente, fara erori si identice cu avizele emise;
    Regleaza eventualele diferente de pret sesizate de catre client (cu informarea conducerii);
    Inregistreaza notele de credit aferente retururilor de marfa aprobate;
    Verifică datele scadente ale facturilor astfel încât acestea să fie în concordanţă cu termenele de plată din contractele încheiate sau cu convenţiile stabilite separat pentru comenzile speciale.

    AR

    Emite instiintari de plata sau notificari pentru clientii care au facturi intarziate;
    Trimite agentiilor de vanzari informari permanente in vederea recuperarii creditelor restante;
    Introduce în programul informatic extrasele de cont si efectele de plata primite;
    Informeaza prompt conducerea in cazul cererilor de amanare a platilor de catre clienti. Urmareste realizarea esalonarilor propuse de clienti si acceptate de conducere.

    ALTELE

    Verificarea si intocmirea deconturilor;
    Tine evidenta avansurilor spre decontare acordate angajatilor si urmareste restituirea sau decontarea sumelor acordate;
    Ajuta la intocmirea diverselor declaratii (fondul de mediu, timbru verde etc);
    Participa la intocmirea unor rapoarte pentru partenerii Italieni.


    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv;
    Al 13-lea salariu;
    Decontarea transportului;
    Contract perioada nedeterminata;
    Program de lucru office: L-V 08.30 - 17.00.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (128)