Administrator Imobile

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.08.2020
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a fost infiintata in anul 1992, fiind una dintre primele companii de resurse umane din Romania. Compania a inceput prin a oferi servicii de executive search si s-a dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania.
    Ulterior, in portofoliul nostru au fost adaugate servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.
    BIA HR este unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, de aceea suntem alaturi de managerii de HR de peste doua decenii. Astfel, de mai bine de 25 de ani, partenerii nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate care au ales sa lucreze cu noi, au beneficiat de cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si de beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.
    Din momentul intrarii in vigoare a GDPR-ului, BIA a luat toate masurile necesare pentru a asigura respectarea noilor standarde privind protectia datelor si continua sa trateze cu un interes crescut acest aspect. In acest sens investim constant in cresterea nivelului de securitate a sistemelor de prelucrare date si in instruirea propriilor angajati. Pe langa aspectul legal implicat, acest demers a presupus implementarea de masuri tehnice suplimentare in vederea protectiei datelor, dar si o eficienta operationala mai mare. Respectarea GDPR-ului a crescut increderea si loialitatea partenerilor nostri si a adus satisfactie propriilor angajati.

    Cerinte

    - Experienta de minimum 4-5 ani in administrarea imobilelor;
    - Detinator de atestat - administrator imobile;
    - Persoana organizata si orientata catre rezultate;
    - Persoana comunicativa si implicata, cu spirit de observatie;
    - Cunostinte de limba engleza nivelul mediu/ avansat;
    - Cunostinte de operare pe calculator si ale pachetului Microsoft;

    Responsabilitati

    - Organizeaza si coordoneaza activitatea de intretinere si reparatii;
    - Elaboreaza planul de reparatii si contracteaza colaboratorii;
    - Identifica eventualele probleme si planifica lucrarile de mentenanta;
    - Urmareste derularea lucrarilor si avizeaza documentatia aferenta;
    - Gestioneaza bunurile materiale ale asociatiilor de proprietari;
    - Intocmirea de rapoarte periodice si participarea la sedintele Comitetelor Executive;

    Alte informatii

    - Pachet salarial motivant;
    - Activitate desfasurata in cadrul unei companii multinationale cu renume pe piata;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BIA Human Resource Management Services. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BIA Human Resource Management Services >>