Administrator Imobile

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Resource Management Services active.


Vezi toate job-urile Administrator Imobile active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.08.2020
    Scurta descriere a companiei

    BIA – BIA Human Resource Management Services, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare. Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA HR in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA HR desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA HR care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare. Datele cu caracter personal vor fi utilizate exclusiv pentru scopul mentionat, in conditii de securitate si confidentialitate. Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA HR este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.

    Cerinte

    - Experienta de minimum 4-5 ani in administrarea imobilelor;
    - Detinator de atestat - administrator imobile;
    - Persoana organizata si orientata catre rezultate;
    - Persoana comunicativa si implicata, cu spirit de observatie;
    - Cunostinte de limba engleza nivelul mediu/ avansat;
    - Cunostinte de operare pe calculator si ale pachetului Microsoft;

    Responsabilitati

    - Organizeaza si coordoneaza activitatea de intretinere si reparatii;
    - Elaboreaza planul de reparatii si contracteaza colaboratorii;
    - Identifica eventualele probleme si planifica lucrarile de mentenanta;
    - Urmareste derularea lucrarilor si avizeaza documentatia aferenta;
    - Gestioneaza bunurile materiale ale asociatiilor de proprietari;
    - Intocmirea de rapoarte periodice si participarea la sedintele Comitetelor Executive;

    Alte informatii

    - Pachet salarial motivant;
    - Activitate desfasurata in cadrul unei companii multinationale cu renume pe piata;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BIA Human Resource Management Services. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BIA Human Resource Management Services >>