HR Services Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile HR Services Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.08.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    - Studii superioare;
    - Experienta in resurse umane, de minim 2 ani;
    - Engleza nivel avansat;
    - Excel – minim nivel mediu;
    - Atentie la detalii;
    - Abilitati de operare sisteme HR, constituie un avantaj;
    - Abilitati de comunicare scrisa si verbala avansate.

    Responsabilitati

    - Ofera servicii de asistenta prin sistemul de ticketing si e-mail tuturor angajaţilor, raspunzand la intrebarile legate de proiectele, procedurile, procesele si sistemele de HR
    - Foloseste sistemul Employee Interactions Center pentru logarea tuturor cazurilor si monitorizarea propriei sale activitati si masurarea performantei serviciului
    - Completari date si actualizari in sistemele de HR (SAP SuccessFactors, Charisma) si intretinerea integritatii si acuratetii datelor
    - Mentinerea structurii organizationale in sistemele de HR
    - Gestioneaza relatia cu autoritatile locale, banci sau alte organisme legale pentru situatii legate de aria de resurse umane gestionata
    - Inregistreaza date in Revisal
    - Participa activa in proiectele globale sau locale, contribuind cu competenta si expertiza necesare si utile implementarii lor
    - Participa cu input si feedback la imbunatatirea sistemelor si proceselor de lucru din echipa
    - Actualizarea informatiilor disponibile angajatilor si managerilor in portalul MyHR

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Vezi job-uri similare (37)