Consilier Suport Tehnic - Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Consilier Suport Tehnic - Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 14.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    We want to inspire people to capture the opportunities of a digital future and build a better tomorrow. That is why we are here.

    Over 30 years ago, we made the first ever mobile phone call and sent the first SMS in Britain and have been changing the lives of billions of people ever since. We are taking 4G to the Moon and using big data for social good to intelligent transport systems and emergency drones, we are still shaking things up.

    Be part of a company which helps those who need it most. Whether teaching girls to code, providing connectivity to disaster hit areas or putting on our trainers and running for charity.

    We believe being different is good. We’re proud to offer equal opportunities regardless of race, nationality, cultural background, gender, age, marital status, sexual orientation, gender identity, disability, religious or political belief.
We can only leverage this diversity by building an inclusive culture where everyone is respected, can be themselves and strive to be their best. Your different perspectives help us to shape the future.


    The future is exciting. Ready?


    Cerinte

    Ti-ar placea sa lucrezi undeva unde birocratia, programul sau mediul de lucru nu iti dau batai de cap? Pare ceva greu de gasit, dar la noi ai multe sanse sa fii multumit.

    Si tu poti fi colegul nostru daca:

    Ai deja cunostinte sau vrei sa afli mai multe despre web, DNS, DHCP, servere de mail si medii de comunicatii (cablu, fibra optica, wireless);
    Inveti repede cum sa folosesti aplicatiile noi si utilizezi la nivel mediu programele Microsoft Office;
    Iti place sa gasesti solutii si sa ii ajuti pe ceilalti;
    Iti doresti un program flexibil.

    Responsabilitati

    Ce fac colegii din echipa de Suport Tehnic?

    Preiau apelurile clientilor Vodafone Romania si ii ajuta, solutionand cat mai rapid eventualele nefunctionalitati;
    Consilieaza telefonic clientii in ceea ce priveste configurarea echipamentelor, astfel incat sa asigure functionarea serviciilor de telecomunicatii la parametri inalti;
    Propune clientilor pachete de servicii noi, in situatia in care identifica in cadrul discutiei telefonice oportunitatea de vanzare.
    Toti colegii noi trec printr-un program de pregatire in ceea ce priveste interactiunea cu clientii, notiunile tehnice si aplicatiile dezvoltate pentru diagnosticarea sesizarilor de tip VoIP, DTV, Broadband.

    Alte informatii

    Oportunitatea unei cariere in Vodafone, nu doar Beneficii:
    Programul este flexibil, poti sa gasesti usor timp sa pleci la mare sau la munte in weekend; in plus, o sa ai destula energie sa iesi la un suc dupa munca pentru ca poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4/6 sau 8h);
    Training platit in care vei avea ocazia sa inveti mare parte din tainele comunicarii, dar si multe aplicatii si servicii de telecomunicatii;
    Esti innebunit dupa Games of Thrones? Iata ca poti citi cartile prin Bookster;
    Stim ca te intereseaza si salariul, asa ca nu iti face griji, pe langa salariul de baza, avem si bonusuri lunare in functie de performanta, dar si bonuri de masa.