Business Client Adviser- Small and Medium Enterprises

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources Services SRL active.


Vezi toate job-urile Business Client Adviser- Small and Medium Enterprises active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    · An University degree;
    · Minimum of 2 years work experience in a similar position in another bank;
    · Very good analytical and strategic thinking skills and judgment, along with the ability to communicate
    complex issues in a structured and concise manner;
    · Entrepreneurial thinking;
    · Willingness and ability to communicate with colleagues also in other countries;
    · Ability to communicate and cooperate with the senior management of business clients on a level
    playing field;
    · Good level of English knowledge;
    · Driving license.

    Responsabilitati

    Your main responsibilities will be:

    · Building and maintaining a portfolio of business clients;
    · Establishing meetings with potential new clients and visits them at their business premises;
    · Identifying the client’s real financial needs;
    · Preparing the complete business offer and proposing it to the client;
    · Providing an excellent customer care to the bank’s clients;
    · Constant monitoring of the development of business portfolio;
    · Observing relevant market trends and developments.