Assistant general manager

This job is no longer active!

View all jobs PENNY. active


View all jobs Assistant general manager active on Hipo.ro

View all jobs Others active on Hipo.ro


Employer: PENNY.
Domain:
  • Others
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • Ilfov
  • Updated at: 05.08.2020
    Remote work: On-site
    Short company description

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 
    7000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Requirements

    At least 4 years of experience on a similar position
    Higher education
    Solid knowledges: MS Office (Power Point, Word, Excel)
    English - advanced
    German - advanced
    Driving licence: B category (is an advantage)
    Data synthesis and analysis capacity
    Attention to details
    Multitasking, working under pressure
    Proactivity
    Integrity and honesty
    Effective communication

    Responsibilities

    Organizing, updating and monitoring the activities plan
    Organizing meetings and conferences
    Monitoring the projects of the CEO
    Data and information processing
    Elaborating presentations according the CEO’s requests
    Preparing the documentation for de meetings
    Cooperating with other Departments
    Drawing up daily & monthly reports and analyses

    Other info

    Benefits:

    Private Medical Insurance
    Transport covered
    Extra days for the annual leave
    Multiple possibilities of learning and development

    Applying to this job ad you give your consent for your information to be processed by PENNY..
    Please read the Personal Data Processing Policy, PENNY. >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Popesti Leordeni,