Office Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FreelancerIT active.


Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: FreelancerIT
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.10.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    First and foremost we believe in the people on this site. We believe in those who want to develop and grow, both small companies and IT professionals and we know that we can create something beautiful together. We believe in their dreams, we believe in your dreams and we intend to prove the quality of the Romanian IT industry.

    Cerinte

    -Experienta minim 2 ani;
    -Fire deschisa cu o buna organizare personala care sa se reflecte si in munca;

    Responsabilitati

    1. Primirea, înregistrarea și repartizarea corespondenței în interiorul organizației;
    2. Ridicarea și expedierea corespondentei de la și către destinatari;
    3. Înregistrarea hotărârilor și deciziilor luate de conducere, aplicarea ștampilei și repartizarea acestora la compartimentele firmei;
    4. Păstrarea documentelor interne, condica de prezență, etc;
    5. Păstrarea și operarea în registrul cu evidenta delegațiilor din cadrul organizației;
    6. Păstrarea și operarea în registrul cu evidența dispozițiilor conducerii;
    7. Primirea persoanelor care doresc sa ia legătura cu conducerea, asigurarea de protocol;
    8. Asigurarea legăturilor telefonice în interiorul și exteriorul organizației;
    9. Primirea și transmiterea notelor telefonice;
    10. Tehnoredactare de documente;
    11. Primirea, sortarea, înregistrarea/îndosarierea documentelor, pe categorii, cronologic, în funcție de cerințele fiecărui departament/compartiment;
    12. Optimizează permanent metodele de comunicare cu terții;
    13. Asigură un flux informațional eficient între managerul/directorul companiei, departamente, compartimente, terți;
    14. Asigură informații și suport pentru celelalte departamente în vederea atingerii obiectivelor acestora;
    15. Organizează întâlniri de afaceri sau diverse evenimente/protocol;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (63)