EXPERT ACCESARE FONDURI EUROPENE

Angajator: Morgan Sol
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.08.2020
    Scurta descriere a companiei

    Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.

    Cerinte

    Ce persoana cautam?
    Sunteti candidatul ideal daca aveti:
    - Studii superioare tehnice/economice;
    - Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile;
    - Cursuri absolvite precum: Manager dе proiect / Expert achizitii publice / Formator / Evaluator proiecte;
    - Cunostinte cu privire la legislatia in materie si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene;
    - Cunostinte cu privire la legislatia achizitiilor publice aplicabile proiectelor europene (in special Ordin MFE 1284/2016);
    - Experienta in elaborarea si implementarea a cel putin 5 proiecte finantate din fonduri structurale pe unul din urmatoarele programe: POR, POC, POCU, PNDR, Fonduri Norvegiene, alte fonduri relevante;
    - Foarte bune abilitati de comunicare;
    - Foarte bune abilitati de negociere si comunicare cu clientii;
    - Sunteti o persoana atenta la detalii, proactiva si foarte bun organizator.

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faceti?
    In postura de EXPERT ACCESARE FONDURI EUROPENE veti desfasura urmatoarele activitati:
    Accesare fonduri nerambursabile:
    - Identificarea oportunitatilor de finantare nerambursabila potrivite clientilor companiei;
    - Verificarea criteriilor de eligibilitate in functie de profilul beneficiarului si conditiile specifice ale programului de finantare;
    - Consilierea beneficiarilor si partenerilor/furnizorilor acestuia in vederea emiterii/obtinerii documentelor necesare intocmirii dosarelor de finantare;
    - Intocmirea documentatiilor specifice in vederea obtinerii finantarii nerambursabile precum: plan de afaceri, cereri de finantare, studii de fezabilitate, alte documente prevazute in ghidul solicitantului;
    - Realizarea activitatii specifice evaluarii si contractarii proiectelor: intocmirea si verificarea cererilor de clarificari, vizite de lucru la sediile beneficiarilor/ finantatorilor/ alte institutii.

    Implementare proiecte:
    - Asigurarea managementului implementarii proiectului (planificare, organizare, monitorizare si control);
    - Asigurarea comunicarii si managementul relatiilor cu beneficiarul si institutiile finantatoare;
    - Consilierea beneficiarului si a partenerilor acestuia in organizarea si realizarea procedurilor de achizitie si rambursare a cheltuielilor;
    - Intocmirea dosarelor de achizitie/plata/rambursare precum si a altor documente specifice implementarii proiectului precum notificari, rapoarte, acte aditionale;
    - Intocmirea documentelor necesare pentru activitate de informare si publicitate.



    Ce puteti castiga?
    Daca va veti alatura echipei, veti avea de castigat!
    - Asigurare medicala – abonament MedLife Executive si asigurare pentru servicii stomatologice la clinica Identity;
    - Vi se vor oferi tichete de masa;
    - Veti avea prime anuale cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun;
    - Veti participa la team building-uri si alte evenimente organizate de companie.

    Alte informatii

    In acest proiect reprezentam clientul nostru - companie cu domeniul de activitate in managementul deseurilor si protectia mediului. Performanța, transparența, etica și dinamismul sunt valorile care ghidează întreaga activitate a companiei.