Finance Business Partner - Capex&Opex Team

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac.

    Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem determinați să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.

    Peste 4000 de persoane lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.

    Poti regasi multe detalii despre noi si despre rolurile deschise in prezent, accesand site-ul nostru de cariere.

    Cerinte

    Let’s meet if you have these skills:

    • 3+ years proven experience as a Financial Controller;
    • University Degree in Economic Studies;
    • Fluent English;
    • Ability to work with different groups and levels;
    • Able to take the lead in internal discussions and negotiations;
    • Minimum 1 year in project and business analysis experience gained through relevant professional experience;
    • Stakeholder management (develop and maintain strong value-added relationships).

    Responsabilitati

    What will you do in our team?

    • Prepare and analyze consolidated and entity reporting at all levels of the organization, ensuring they accurately reflect the financial position and results of the company at the time;
    • Perform research/performance/evaluation analysis of costs variances/evolution;
    • Support, analyze, and assist in the preparation and review of the company’s annual operating budget/forecast;
    • Perform ad-hoc financial analysis;
    • Monthly Forecasting with relevant analysis identifying changes with appropriate business explanations;
    • Analyze actual results and identify key financial and/or operational issues to be addressed; quantifies actual results versus forecast/budget;
    • Improve financial status by analyzing results; monitor variances; identify trends; recommend actions to management;
    • Reconcile transactions by comparing and correcting data;
    • Participate in different projects, contribute to team effort by accomplishing related results as needed;
    • Drive continual process improvements;
    • Support the development and enhancement of internal tools / systems.

    Alte informatii

    Enjoy the benefits of working with us:

    Competitive salary;
    A flexible budget for meal tickets, internal tourism, retirement plans, foreign languages courses or various other options;
    A medical subscription at Medicover or Medlife;
    Discounts at various partners: banking, mobile, dental medicine, wellness or coffee houses;
    The Bookster library - you choose what you want to read and you’ll receive the books at the office.