Finance Business Partner (Finance Logistics-Delivery)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Finance Business Partner (Finance Logistics-Delivery) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.08.2020
    Scurta descriere a companiei

    Am intrat pe piața de curierat din România de peste 12 ani și oferim servicii standardizate și specifice la nivel national.
    Pentru că ne tratăm clienții cu același respect cu care ne-am dori să fim tratați, cerințele lor și timpii de livrare sunt mereu o prioritate pentru noi. Desi in prezent, raportat la termenul de livrare realizat, ne situam in media superioara a pietei de curierat romanesti, pentru anul 2020 ne-am propus sa depasim standardele vest-europene si sa obtinem cel mai bun procent de livrare ‘’on time’, din piata.
    Avem planuri ambițioase care vor viza dezvoltarea accelerată a rețelei și, pentru că ne dorim să fim mereu cu un pas înainte, investim masiv în tehnologie pentru a construi un model de business foarte ușor adaptabil la condițiile pieței și pentru a răspunde rapid nevoilor clienților noștri.

    Cerinte

    3-4 years of experience in analysis (Financial or Operations);
    Involvement in several projects as formal or informal project manager
    A University Degree (Economic Studies will be considered an advantage);
    English fluency;
    Ability to work with different groups and levels and take the lead in internal discussions and negotiations;
    Ability to develop and maintain strong value-added relationships;
    Strong desire to improve and professionally develop oneself.

    Responsabilitati

    Reporting and Analysis:
    Develop and maintain insightful reports and analyses of company performance for senior management; Provide professional advice in relation to operational performance;
    Define and monitor financial & operational targets to steer the performance of the company;
    Take part in the month end closing process from adjustments to the production of management reporting & accounting (P&L).

    Project Management:
    Gather input from the logistics & operations departments and translate the information into business cases and budgets;
    Project controlling and follow-up for business cases by participation in progress and risk reviews;
    Take the lead in developing and improving tools and applications in a coordinated effort with the development team;
    Develop a detailed project plan for the finance department, monitor and track progress

    Other Activities:
    Interpret and analyze financial data predicting risks and opportunities;
    Propose various improvement measures;
    Act as a single point of contact in the Finance team for any assigned subject
    Strive to continually optimize and simplify workflows.