Asistent fabrică

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HeidelbergCement Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent fabrică active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: HeidelbergCement Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Fieni
  • Actualizat la: 25.07.2020
    Remote work: On-site

    Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Asistent director, pentru punctul de lucru Fabrica de ciment Fieni, jud. Dâmbovița.

    Principalele responsabilități:

    • Preia legăturile telefonice şi mesajele pentru Directorul Fabricii;
    • Asigură corelarea accesului delegaţilor cu agenda de lucru a Directorului Fabricii;
    • Înregistrează şi repartizează documentele în funcție de rezoluția Directorului de Fabrică;
    • Organizează şedinţe, videoconferinţe, activităţi de protocol, simpozioane (inclusiv logistica);
    • Pregăteşte materialele (de ex: redactează solicitări, răspunsuri, minute și mape cu documente) pentru diverse întâlniri de lucru şi şedinţe;
    • Efectuează traduceri ale diverselor materiale (corespondenţă, contracte, documentaţii tehnice etc.);
    • Gestionează evidenţa controalelor efectuate de către autorităţi prin Registrul Unic de Control;
    • Face rezervări la hoteluri, restaurante sau în alte locaţii şi asigură transferul delegaţilor;
    • Desfăşoară activitatea de casierie în lei pentru fabrica de ciment.
    Cerințele postului
    Studii și experiență:
    • Absolvent studii superioare în domeniul științelor comunicării/umaniste/jurnalism;
    • Minim 1 an experienţă în domeniu;

    Cunoștințe și abilități necesare:
    • Foarte bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
    • Cunoștințe avansate de operare MS Office (Excel, PowerPoint, MS Teams);
    • Foarte bune cunoștințe de limba engleză – scris și vorbit;
    • Capacitate de concentrare și atenție sporită;
    • Abilități de organizare și gestionare a timpului;
    • Punctualitate, seriozitate și corectitudine;
    • Etică profesională.
    Procesul de recrutare și selecție constă în următoarele probe:
    • Testare a cunoștințelor MS Office și limba engleză;
    • Interviu.
    În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs., până la data de 17 iulie 2020. Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Ramnicu Valcea, Job national

    Vezi job-uri similare (112)