Site Support Specialist

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 08.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Lansăm o provocare persoanelor organizate și dornice să își demonstreze abilitățile în sfera Resurselor Umane și Administrării de Personal.

    Eşti o persoană atentă la detalii, perseverentă şi dornică de perfecţionare continuă? Te vrem în echipa noastră, pentru că suntem în căutarea unui Site Support Specialist la sediul nostru din Constanța!

    Pentru îndeplinirea acestei misiuni este nevoie de:
    - Bune abilități dе comunicare;
    - Capacitate dе a identifica, analiza și sintetiza informații;
    - Cunoștințe dе operare PC (pachet Microsoft Office);
    - Atenție la detalii și autonomie;
    - Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu (B1);
    - Experiență profesională în domeniul administrativ/secretariat/resurse umane/salarizare - reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    Principаlеle tаle responsabilităţi vor fi:
    - Gestionarea documentelor de personal (încetări CIM, adeverințe salariați, modificări de contract, procese verbale);
    - Planificarea şi organizarea instructajelor SSM și controlului medical de medicina muncii;
    - Verificarea şi validarea pontajelor;
    - Gestionarea bunurilor pentru desfaşurarea activităţilor în sedii;
    - Gestionarea facturilor și documentelor contabile;
    - Menținerea relațiilor cu prestatorii locali (firme de curațenie, reparație sediu, protocol, comanda papetarie);
    - Contribuirea la organizarea evenimentelor de recrutare;
    - Menținerea legaturii cu departamentele suport (resurse umane, IT, contabilitate, salarizare);
    - Efectuarea diverselor raportari;
    - Verificarea documentelor de decont si deplasări.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes.