Site Support Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Site Support Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 21.07.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Lansăm o provocare persoanelor organizate și dornice să își demonstreze abilitățile în sfera Resurselor Umane și Administrării de Personal.

    Eşti o persoană atentă la detalii, perseverentă şi dornică de perfecţionare continuă? Te vrem în echipa noastră, pentru că suntem în căutarea unui Site Support Specialist la sediul nostru din Constanța!

    Pentru îndeplinirea acestei misiuni este nevoie de:
    - Bune abilități dе comunicare;
    - Capacitate dе a identifica, analiza și sintetiza informații;
    - Cunoștințe dе operare PC (pachet Microsoft Office);
    - Atenție la detalii și autonomie;
    - Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu (B1);
    - Experiență profesională în domeniul administrativ/secretariat/resurse umane/salarizare - reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    Principаlеle tаle responsabilităţi vor fi:
    - Gestionarea documentelor de personal (încetări CIM, adeverințe salariați, modificări de contract, procese verbale);
    - Planificarea şi organizarea instructajelor SSM și controlului medical de medicina muncii;
    - Verificarea şi validarea pontajelor;
    - Gestionarea bunurilor pentru desfaşurarea activităţilor în sedii;
    - Gestionarea facturilor și documentelor contabile;
    - Menținerea relațiilor cu prestatorii locali (firme de curațenie, reparație sediu, protocol, comanda papetarie);
    - Contribuirea la organizarea evenimentelor de recrutare;
    - Menținerea legaturii cu departamentele suport (resurse umane, IT, contabilitate, salarizare);
    - Efectuarea diverselor raportari;
    - Verificarea documentelor de decont si deplasări.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid